Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
En het begint gewoon met een Iers volksdeuntje, visoenen van Lord of the Dance… What’s the fucking big deal ?
Gr
Jaap50
EDIT: maarre foute humor, wa’s dat nou weer. Is dat leeftijd gebonden ?
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Ik ben 19 en zelfs ik vond het beginpraatje bijna niet uit te staan. Ergens ben ik het wel met je eens Rene. Het beginliedje vond ik overigens super (hoe heet ‘ie? )! En inderdaad wordt het daarna een stuk rustiger. Mooi gedaan hoor. Bovendien ben ik erachter dat ik blijkbaar niet de enige ben die het mooi vind om te zien hoe de hydraupneumatisch geveerde Citroëns over dat drempeltje heen glijden, gezien het stukje vanaf 16:15. Is dat iets van de jongere generatie soms?
Voor de liefhebbers van ‘ouderwetse’ verslaggeving heb ik een verslagje gevonden. Of eigenlijk gemaakt. Arjan Verkade en LEiPiE, van jullie beiden is een foto gebruikt. Hopelijk hebben jullie daar geen bezwaar tegen. (had ik natuurlijk van tevoren moeten vragen ops: )
Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
whaha, zo balen nu dat iedereen hier bijna ouder is dan 30 dan ook(A)
gelukkig maak ik het filmpje ook voor mezelf(A)
en er zit misschien wat focking veel focking in
achteraf ook niet altijd nodig. maar as ik me telkes zou moeten aanpassen en moet ontkennen wie ik ben… wordt ik dan vrolijk? ach, ik heb lol gehad op Citromobile. Volgend jaar met mijn nogsteeds niet aangeschafte bix
maargoed, er is nog een filmpje van dag 2 onderweg. wellicht iets minder puberaal taalgebruik…
nog wel ouderwetse humor.
( en jah, ik weet niet, ik vindt het prachtig om Citroëns over drempels te zien gaan!)
ow en dat nummer is
Alestorm - Keelhauled.
Pirate metal genre
———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Kijk, ouderwetse humor, is dat niet een beetje voor de 30 + ers ??
- BX 16 TZI Custom
- BX 19 TRI
Is te hopen dan maar. hoewel de intro wel weer herrie telt en er later ook weer Rammstein is verwerkt…
maar de intro daarvan is met Dance Techno
Er zit nog wel 1 flinke boer in verwerkt… sorry, ik kon het niet laten..
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Bedankt voor het nummer. En straks weer herrie in de intro en nog Rammstein ook. Man, ik word fan!
@JaapJ; Ik begrijp juist dat hij bedoelt dat de humor nog wel zo is als in het andere filmpje…
- BX 16 TZI Custom
- BX 19 TRI
Laten we het zo zeggen:
Er zit geen tot bijna GEEN focking meer in.
wel vage humor, ook TopGear humor afgeleid van het Alfa Romeo evenement waarin zij ooit meededen.
En naja, iets minder puberaal gewoon. op die 2 kijharde boeren in het verboden rookhoekje daar na dan… (A) mijn excuses alvast maar daar kan menig kijker ook het geluid wegdraaien.
Ik vond het filmpje wel grappig. Met name omdat het weer eens wat anders is dan anders.
Schijt aan originaliteit.
Hahaha, en toen ging het alleen nog maar over het filmpje
Waar hadden we het ook al weer over?
Ach ja, De citromobile natuurlijk
- BX 16 TZI Custom
- BX 19 TRI
@ lelijke eend. Thanks.
Anyway t is een fototopic maar daar mogen filmpjes ook in gedumpt worden natuurlijk:P
Volgende week deel 2.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik kijk in etappes naar die film. Eerste deel heb ik geskipt. sorry. Rest vind ik toch erg leuk om te zien.
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ik ook een beetje geskipped, maar ik vond het best geinig. Vooral de ‘minder mooie dingen’
Verder ben je zo oud als je je voelt. Ben ook 42, maar houd behalve van flauwe/zwarte/elke humor ook ook van death/trash/metal, punk, pop en alles daartussen. Dank voor weer wat nieuwe muziek: Alestorm met Keelhauled! Nooit van gehoord maar erg goede muziek! Beetje in dezelfde hoek (folk / metal) als Turisas.
On Topic: Ik vond het een geslaagd evenement. Vanwege het weer ben ik ook op zaterdag geweest, toen was er nog enigzins zon. Nog een voordeel op zaterdag: Meeste kans om je onderdeel te vinden waar je al een tijd naar zoekt. Beter is uiteraard beide dagen
garagestmarien schreef:Ik kijk in etappes naar die film. Eerste deel heb ik geskipt. sorry. Rest vind ik toch erg leuk om te zien.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Ik vond het filmpje erg humoristisch en echt uit het leven gegrepen van een puber. Lekker een grote mond hebben en daardoor vaak alles fokking vinden, maar mis gokken dat je geen entree hoeft te betalen door op de fiets te komen. Helaas moet dit wel en daardoor heb je geen geld meer om iets anders te kopen. Dat is voor de kijker pas humor. Daarna ben ik ook afgehaakt trouwens, sorry.
- BX 16 TZI Custom
- BX 19 TRI
Dan heb je vervolgens toch nog de mooie fotosessie van Tjerk gemist en een fijn rondje over het terrein met RikVdS in zijn Ami 6. maar oke, het was een uitpobeersel om wat meer onszelf te zijn in een filmpje. volgende keer maar weer iets serieuzer dan
Deel 2 echter blijft wel zoals die is nu, heb geen zin die ook nog te hermonteren..
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
MWH.C schreef:Voor de liefhebbers van ‘ouderwetse’ verslaggeving heb ik een verslagje gevonden. Of eigenlijk gemaakt. Arjan Verkade en LEiPiE, van jullie beiden is een foto gebruikt. Hopelijk hebben jullie daar geen bezwaar tegen. (had ik natuurlijk van tevoren moeten vragen ops: )
Ik heb er geen bezwaar tegen, ik vind het wel leuk
Maar van te voren vragen kan idd wel vervelende situaties voorkomen