Mega Tjaffer meeting deze zomer ?
Rock's
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 51

Gepost: 09 mei 2010 07:49 PM

Ik heb vorige week ook een Tjaffer gekocht ...

De herrie, de schuifraampjes en het regenen in de auto net als buiten .... geweldig !!!

Ik heb de 16” velgen van mijn AX er op gezet wat een behoorlijke metamorfose is.

De AX club houd regelmatig een parkeerplaatsmeeting in Nieuwegein, aangezien een Tjaffer een halve AX is en ik AX liefheber ben van het eerste uur en daar dus bijna altijd aanwezig ben wil ik mede Tjafferaars voorstellen om ook gezellig te komen.
Veel onderdelen van de AX zijn uitwisselbaar met de Tjaffer, heb je een motorisch probleempje of vragen over de techniek ? ... de leden van de AX club zullen je met plezier helpen.

Er is een AC restaurant en een Burger king aanwezig wat op zich al een reden is om te komen

Tjaffermeetings zijn enorm schaars geworden en dat is jammer, ik hoop dat ik daar verandering in kan brengen.

Even een copy paste van de axclub ... AC Nieuwegein ligt aan de A27

Zondag 20 juni: meeting AC Nieuwegein
—-
Zondag 15 augustus: zomermeeting AC Nieuwegein (bij mooi weer rijden we door naar het strandje dat 5 minuten verderop ligt)

Het zou echt heel leuk zijn als er een aantal Tjaffers zouden staan, ervaringen uitwisselen, bekijken en van elkaar leren .... ik ben er iig bij met mijn Tjaf. en heb er nu al zin in.

Laat even weten als je van plan bent te komen.

Groeten,
Aad

Profiel  

Rock's
< 100 berichten
Rank

Gepost: 09 mei 2010 07:55 PM
  [ # 1 ]

Dit is de mijne ...

Profiel  

Rock's
< 100 berichten
Rank

Gepost: 26 juni 2010 11:55 PM
  [ # 2 ]

De meeting was leuk, 4 totaal verschillende Tjaffers gezien en het eea vergeleken ervaringen uitgewisseld en daarmee weer een hoop wijzer geworden.

Ik hoop dat er in Augustus meer Tjaffers komen.

Voor wie er waren ,... ik hoop dat julie het ook leuk vonden en voor wie er niet waren ... kom in augustus ook eens langs !

Grt,
Aad

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook