Electrische spiegels plaatsen
knarfield
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 196

- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Gepost: 11 mei 2010 12:21 PM

Forumgenoten

In onze C2 (1.4 Attraction uit 2005) zitten handmatig verstelbare spiegels. Ik wil graag electrische en verwarmbare spiegels plaatsen, en vraag me af of iemand dit al eens gedaan heeft.
Het grootste vraagteken op dit moment is of de bedrading al in de deur aanwezig is. Op de plek in het dashboard waar de bediening voor electrische speiegels geplaatst moet worden, zit nu een dummy. Als ik die los haal zit daar namelijk al wel de stekker voor de bediening.

Kort geleden mistlampen ingebouwd, en daarvan lag de bedrading al kant en klaar in de bumper.

Ik heb bij de dealer nagevraagd en daar hebben ze me een tekening gegeven waar duidelijk een kabel voor electrische spiegels op te zien is.

Ik heb de binnenbekleding van de deur losgehaald om e.e.a. te controleren maar kan daar niets vinden, voor de electrische spiegels.

Groeten Frank

Profiel  

Autofan1985
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 448

- C2 1.4 VTR
Gepost: 11 mei 2010 12:31 PM
  [ # 1 ]

Ik durf het niet te zeggen. Mijn spiegels ware al electrisch…

Profiel  

knarfield
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 196

- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Gepost: 16 mei 2010 10:58 AM
  [ # 2 ]

Inmiddels ben ik erachter gekomen dat de auto niet is voorbereid voor electrische spiegels. Er zijn verschillende kabelbundels voor de portieren.
Helaas, het is niet anders. Maar ja, hoe vaak moet je de spiegels bijstellen. Ik zag dat electrische spiegels niet zo duur zijn, en het leek me een leuk project.

Frank

Profiel  

bvs555
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20

Gepost: 19 mei 2010 06:18 PM
  [ # 3 ]

Gewoon een set kopen en wat extra draden door de tule in de deur bijtrekken en een setje schakelaars kopen is simpel te doen .
Als je informeert bij citroen is er volgens hun niks mogelijk of tegen dikke prijzen ik heb al div dingen aangepast en geen problemen onder vonden,ben nu bezig om een alarm in te bouwen .

gr opa

opa kan het toch niet laten maar het houd mij wel jong!!!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook