Hoi allemaal,
Heeft iemand een idee of de langsliggers die standaard op de XTR zitten ook los verkrijgbaar zijn en wat eventueel de prijs is?
TheNewBerlingo
edit mod: quote gewist. quoten van het voorgaande bericht is onzin.
Hey,
Die zijn natuurlijk los te krijgen en eenvoudig te monteren.
In Belgie kosten ze rond de 200 euro dacht ik, in Nederland weet ik het niet.
Dit is wel de Peugeot prijs, maar die zijn volledig identiek.
Bij onze gloednieuwe partner Tepee heb ik die nog “afgedongen”... zoiets in de aard van ” als je die er nog op plaatst dan teken ik de bestelbon” ( is nog gelukt ook ).
Ik zou bij de accessoireshop van Citroen en Peugeot kijken en de goedkoopste bestellen.
Greetz
BIG charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......
Ik heb hier een handleiding in pdf formaat samen met de bestelnummer.
Bij interesse, laat maar iets weten en dan stuur ik je het wel effe door via mail.
Ik kan het pdfje hier niet posten omdat het te groot is….
Greetz
BIG charlie
Totaal aantal Berichten: 109
- Berlingo 1.6 hdi multispace (EX)
- C3 1.4 HDI exclusive (EX)
- Xsara 1.9 TD Plaisir Coupé
- Berlingo 1.5 bluehdi
- Berlingo 1.6 hdi multispace 2015 (EX)
- Overig Mercedes W123 200D
Heb daar ook wel intresse in
Ik heb ineens ( na veel zoeken hoe het moet ) de handleiding in pdf op een link geplaatst.
Handleiding Langsdragers
Je kan hem nu bekijken en / of downloaden.
Greetz
BIG charlie
Hi Big charlie,
Dat is goed nieuws. Thanks…
Is het dan een set prijs of per langsligger
Ik had in de tussen tijd ook mijn dealer gebeld. Die wist mij te vertellen dat de prijs voor de langsliggers zo rond 625,= euro inclusief btw.
Dan ga ik toch maar voor de peugeot versie ... is goedkoper…
Als ik de link gebruik om de handleiding te downloaden kom ik niet bij de handleiding
zou je deze nog een keer kunnen plaatsen ??
gr,
the NewBerlingo
TheNewBerlingo
Hallo,
Je kan wel bij de link hoor, maar deze wordt omgeleid via de link die je tegenkomt…
deze dus…..
To proceed to the URL you have requested, click the link below:
https://docs.google.com/fileview?id=0BxWU8k18PwYOODU1MDcwZGQtZDg2MC00MDJjLTk5ZTItNDJjMDAyM2JmYWZm&hl=en
dit is eigen aan de instellingen van het forum, ook advertenties ed worden zo omgeleid.
Dus…. gewoon op die link dubbelklikken en dan kom je op de pdf link van de allesdragers.
De rest wijst vanzelf ( bovenaan op downloaden klikken )
Ik heb ook nog effe de prijs opgezocht bij peugeot zelf ( wel in Belgie, ik weet nog altijd niet vanwaar je bent ) en dat is de volgende….
00009416CH ALLESDRAGERS 132,23 EUR excl 160,00 EUR incl 160,00 EUR
Dus als je dealer daar 625 euro voor vraagt, dan moet die de rest van de dag niets meer verkopen want heeft die goed verdient peins ik ....
Zoals je ziet op de montagehandleiding is het monteren een eitje.
Ik ga ook nog eens proberen bij Citroen aan de officiele prijs te komen, kwestie van een vergelijk te maken.
Greetz
BIG charlie
Hallo again…..
En op de officiele Citroen onderdelen site is de prijs identiek dezelfde
Hier een kopietje ervan…
Referentie Omschrijving Hoeveelheid Prijs zonder tax Prijs met tax Totaal Alle Taxen Inbegrepen
00009416CH ALLESDRAGERS 1 132,23 EUR excl 160,00 EUR incl 160,00 EUR
Dus doe er je voordeel mee !
Ps 1 : ja dat is de prijs per set.
Ps 2 : @ mod, sorry voor het quoten van een vorig bericht.
Greetz
BIG charlie
ik weet nog toen ik berlingo reed..
dat peugeot goedkoper was met acc…
de dakdragers kosten toen bij citroen 85 euro
bij peugeot 65 euro
HI Big charlie,
Volgens mij ben ik een oen met het ophalen van het PDF document maar ik kom na he dubbelklikken uit op een inlog pagina en niet bij de handleiding
gr,
TheNewBerlingo
TheNewBerlingo
Totaal aantal Berichten: 109
- Berlingo 1.6 hdi multispace (EX)
- C3 1.4 HDI exclusive (EX)
- Xsara 1.9 TD Plaisir Coupé
- Berlingo 1.5 bluehdi
- Berlingo 1.6 hdi multispace 2015 (EX)
- Overig Mercedes W123 200D
Ja dan ben ik oen nr 2 of ik kan niet meer dbbelklikken
Mannen,
Neen , jullie zijn natuurlijk geen oenen
Maar ik ging er vanuit dat meer dan de halve wereld wel een “google” account had, maar dit blijkt dus niet zo te zijn
De Pdf is ge-upload met google docs en mensen die geen google account hebben kunnen deze blijkbaar niet openen….. weer wat geleerd.
Ik heb het nu op een andere manier geprobeerd….
Als jullie dit niet kunnen openen, PM me dan effe jullie e-mailadres en dan stuur ik de handleiding gewoon door.
Hier een “online” link
http://content.yudu.com/Library/A1nqtk/LangsdragersBerlingo/resources/index.htm?referrerUrl=http://www.yudu.com/publish/finish_now/145761
Ik hoor het wel.
PS : @ mods : is er eigenlijk een manier om pdf documenten op het forum te plaatsen ?
Zo ja , hoe dan eigenlijk ?
Alvast bedankt
Greetz
BIG charlie
Hi BIG charlie,
Dank je
Ik kan het document openen.
Het ziet er inderdaad eenvoudig uit.
Alleen ben ik erg benieuwd hoe de beschermdopjes uit het dak gehaald moeten worden. Want volgens mij kan je dan pas de schroeven erin draaien.
Aan de hand van het bestelnummer ben ik er achter gekomen dat de langsliggers hier in nederland 330,= euro incl btw kosten exclusief montage kosten.
Dus waar mijn citroendealer de prijs van 625,= vandaan heeft gehaald is mij een raadsel…
Nu nog even sparen en dan gaan ik ze aanschaffen. Het maakt de auto wel af, vind ik. (een persoonlijke mening)
gr,
TheNewBerlingo
TheNewBerlingo
TheNewBerlingo schreef:Het maakt de auto wel af, vind ik. (een persoonlijke mening)
gr,
TheNewBerlingo
Die mening deel ik volledig met je….
Hier nog een foto om je wat te verlekkeren…
Op de belgische service site geven ze 160 euro op voor langsdragers ( meervoud ) dus veronderstel ik dat dit de volledige set is.
Je dealer is idd zeer gul met zijn percentage winst…
Greetz
BIG charlie
*edit* hier een kopietje van de omschreven tekst… dit is dus de prijs voor de set
Omschrijving Set van 2 dakrelingen, behandeld tegen corrosie.
Bevestiging op de verankeringspunten van het dak.
————————————————————————————————————————
Technische eigenschappen : Wordt geleverd met bevestigingsmateriaal en montagehandleiding.
Heb je geen mogelijkheid om deze set in Belgie te bestellen en af te halen ?
Dit is wel de moeite om eens de grens over te steken vindt ik.
hey iedereen ,die dwarsliggers,je hebt daar 2 verschillende in ,1 de standaart dakliggers die overlangs gaan op je dak ,prijs 150a 160€ op 5min geinstaleerd,ik heb ze zelf nog eens vast gezet met tec 7 beveiligd voor dieven,je kan ze gemakkelijk afschroeven,2 de dak dragers zijn die die je overlangs plus horizontaal kan zetten ,en die zijn rond de 600€ (dan heb je geen dakdrager meer voor nodig ,die kan je in 2 verschillende positie’s zetten,groetjes
He BIG Charlie,
sorry voor de late reactie.. zat in engeland.
Je Berlingo ziet er mooi uit .
Ik moet eens nadenken wat verstandig en het goedkoopste is..
Wordt vervolgd ..
gr,
TheNewBerlingo