Mijn CX heeft wel weer heel bijzondere problemen tegenwoordig. Bij het remmen gaan mijn koplampen branden! Daarnaast, alleen als ik rem, doet mijn rechter knipperlicht het niet meer (andere kant nog wel).Als ik de verlichting aan heb doet mijn rechterknipperlicht het sowieso niet meer…
Iemand hier al ervaring mee gehad? Nog tips waar ik het beste kan gaan zoeken?
Thanks, Jeroen
CX 2500 TD 1978

Totaal aantal Berichten: 7588
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
‘t Is natuurlijk een volledig andere auto, maar bij mijn C35 gingen de knipperlichten aan bij het inschakelen van het stadslicht. En dan gingen ze niet meer uit. Zekeringen doosjes schoongemaakt en een paar aangeroeste zekeringen vervangen: opgelost. Dus: begin vooral simpel op de plek waar je bij kunt , kun je altijd nog verder zoeken naar andere lorrige contacten.

Totaal aantal Berichten: 2529
- C35 Hilton XLS
jer schreef:Mijn CX heeft wel weer heel bijzondere problemen tegenwoordig. Bij het remmen gaan mijn koplampen branden! Daarnaast, alleen als ik rem, doet mijn rechter knipperlicht het niet meer (andere kant nog wel).Als ik de verlichting aan heb doet mijn rechterknipperlicht het sowieso niet meer…
Iemand hier al ervaring mee gehad? Nog tips waar ik het beste kan gaan zoeken?
Thanks, Jeroen
ja ik heb het ook gehad ,als ik mijn licht aan had werkte de richtingaanwijzer niet meer, als ik remde dam had ik een complete kerstboom.
Euvel het gedeelte waar de stekker opkomt van het achterlicht was gescheurt, simpel verholpen door het even te solderen
Citroen c32 Hilton XLS

Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Heb je een trekhaak?

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Euvel het gedeelte waar de stekker opkomt van het achterlicht was gescheurt, simpel verholpen door het even te solderen
die is bij mij idd ook gescheurt geweest maar ik moet zeggen het gaf geen andere problemen dan een niet werkend remlicht.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- C35 Hilton XLS
Nou bij mij was het uiteindelijk de oplossing, ik heb me rot gezocht.
Massa, andere lampje enz niets hielp of maar ev entjes, nu is alles perfect voor zolang het duurt natuurlijk het blijft een CX
Citroen c32 Hilton XLS
Opgelost!!
Mijn dank is weer groot. Fantastisch forum binnen 1 uur een oplossing voor een vervelend probleem. Geoarts35 gaf de oplossing.
Ik herinnerde dat ik laatst een 5 liter bus olie had gekocht en had klemgezet in het hoekje in de kofferbak bij het achterlicht…
Stekker zat er niet helemaal lekker op, nu wel en weer helemaal gefixed!
CX 2500 TD 1978

Totaal aantal Berichten: 15709
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Exact hetzelfde probleem had ik ook. Stekker scheef geduwd en prompt een hele kerstboom…

- C35 Hilton XLS
jer schreef:Opgelost!!
Mijn dank is weer groot. Fantastisch forum binnen 1 uur een oplossing voor een vervelend probleem. Geoarts35 gaf de oplossing.
Ik herinnerde dat ik laatst een 5 liter bus olie had gekocht en had klemgezet in het hoekje in de kofferbak bij het achterlicht…
Stekker zat er niet helemaal lekker op, nu wel en weer helemaal gefixed!
Ik stuur de rekening wel
Citroen c32 Hilton XLS