2 van de 2
 < Vorige 1 2

fluitende C5
robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 17 februari 2005 04:57 AM
  [ # 16 ]

Als het gefluit uit je stuurinrichting lijkt te komen, dan heeft je garage geen gelijk. Er is wel degelijk een modificatie gedaan in de slangen die lopen van de hogedrukpomp naar het stuurhuis. Lezen ze de Info’rapide wel in Alkmaar??
Bij mijn C5 zijn de slangen twee maal vervangen; de eerste keer had toch niet het gewenste resultaat. Het vermoeden bestaat dat de eerste keer de slangen zijn vervangen door exemplaren die de modificatie niet hadden. Het geluid is bij mijn C5 nu in ieder geval verdwenen.

Ik word steeds blijerderder Very Happy Very Happy met garage Damsté in Nieuwegein&IJsselstein;, mij geven ze in ieder geval 100% service.

Maar het antwoord op de vraag van Arno is natuurlijk: nee, geen genoegen mee nemen. Evil or Very Mad En zeker niet als het karretje nog in de garantie zit.

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

Arno
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 254

Gepost: 27 februari 2005 05:27 PM
  [ # 17 ]

Bedankt Robb voor je reactie. Ik ben in het verleden ook eens bij Damste geweest (aanschaf gebruikte Xantia) en heb daar goede ervaringen opgedaan. Maar daar ging het niet over.
Ik denk dat ik ook maar naar Ijsselstein tuf.
Pff.

Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)

Profiel  

Arno
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 254

Gepost: 18 maart 2005 08:10 PM
  [ # 18 ]

Ik heb een definitieve diagnose laten stellen door een andere dealer. Die constateerde gefluit door de gasklep. In mijn geval geen leiding.
Kan blijkbaar meerdere oorzaken hebben. Succes allen.  Confused

Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook