Vandaag wilde ik “even” de remblokken van een Saxo vervangen maar ik krijg de pennen niet uit de remklauw (zien er ook erg roestig uit). Heeft iemand dit probleem ook wel eens ondervonden?
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
kruipolie gebruiken en de juiste maat drevel, liefst een zo kort mogelijke, dat is de enige manier, je kan trouwens wel een nieuw setje pennen krijgen
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Heb de pennen al met kruipolie ingespoten, zal morgen kijken of ik ergens een drevel kan kopen. Bedankt voor je reactie.
dubbel post
een nagel +hamer kan ook wonderen doen….
tip meet de dikte van je schijven goed na. deze moet min 8mm zijn . in praktijk kan je gaan tot 6mm maar dan is de kans op fading groot.
schijven en blokken voor doe je in 90 minuten.
Totaal aantal Berichten: 1184
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Ik heb het ook wel eens met mijn nagel plus hamer geprobeerd, maar dat pakte minder prettig uit… Een spijker kun je wel proberen!
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Geduld, kruipolie z’n werk laten doen.
ZX 1.4 break ‘95
boukewerff schreef:Ik heb het ook wel eens met mijn nagel plus hamer geprobeerd, maar dat pakte minder prettig uit… Een spijker kun je wel proberen!
mischien een belgisch nederlands taalverschil een spijker en een nagel zijn hetzelfde
Totaal aantal Berichten: 1184
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
weet ik, grapje…
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.