Zo, foto’s van mijn nieuwe ZX zijn gemaakt. Nu alleen nog online zetten, en ik doe dat op mijn eigen site, dus dat kan nog wel een week duren
Het merkje Citroën is wel van mijn nieuwe af, en ik heb een ander op de sloop gehaald, maar hoe plak je die het best vast?
Die kerel zei dubbelzijdig plakband, maar daar ga ik maar niet aan beginnen.
Iemand een constructief idee hierover?
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Dubbelzijdig tape. Als je gewoon goede koopt kan dat prima.
Oké, ik heb het met dubbelzijdige tape gedaan. Het zit vast, maar ik ben er toch niet stuk van.
Even afwachten hoe lang het blijft zitten.
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
tja citroen zelf heeft het natuurlijk beter gedaan bij de productie, maar goed dubbelzijdig tape royaal aangebracht lukt zeker!
enne: gefeli met je zx aanschaf!
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Waarom geen ruitenkit of andere goeie montagekit?
ZX 1.4 break ‘95
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
als je daar niet mee oppast plakt het tè goed aan de carosserie vast en als het een keer eraf moet (opnieuw spuiten oid) trek je of alles mee (verf) of blijft er troep zitten. Ook is dat spul is moeilijk te doseren en onder het plakkaatje te houden. Zeker omdat het niet rechthoekig is, maar inhammetjes rond de letters heeft. tape is preciezer.
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Toch viel dat tapen ook niet mee hoor Dat uitsnijden kun je ook niet met de Franse slag doen. Maar het zit er wel goed op vrees ik