Beste deelnemers aan het forum
Volgens de dealer is de stelinrichting van mijn Citroen Picasso kapot. Betekent dit dat de koplamp vernieuwd moet worden? Zit de stelinrichting in de koplamp?
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_7518.jpg)
Totaal aantal Berichten: 163
- C1 1.0 collection
Tegenwoordig moet voor de APK de koplamphoogte verstelling werken als deze op de auto aanwezig is.
er zitten motortjes in de koplamp, dus als er één het niet doet is waarschijnlijk deze stuk, als ze het beide niet doen is waarschijnlijk de schakelaar stuk.
je kan natuurlijk ook de koplampen met de hand op de goede hoogte stellen (daling 5-40mm per mtr.)en de schakelaar eruit halen.
want wat er niet opzit kun je ook niet afkeuren!!
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan….
C1 1.0 collection 6-‘13 81dkm
Peugeot 308SW 1.6Blue-HDI executive 4-‘17 101dkm
Yamaha TDM850 9-‘00 52dkm
Heb hier ook dat probleem, beide koplampen gaan niet meer als ik aan de schakelaar draai.
Maar als hij van contact af is geweest, en je start de auto weer dan staan ze weer hoger, als voorheen.
Maar draai je dan weer aan de schakelaar, dan gebeurt er weer niks.
Draai ik de schakelaar zo dat de lampen naar beneden moeten schijnen, gebeurt er niks.
Doe ik hem weer van het contact af, en start de auto weer dan gaan ze naar beneden.
Dus ik kan de verstelling alleen in combinatie gebruiken met de auto van het contact af en weer aan zetten.
Dus dat zou eigenlijk alleen de schakelaar kunnen zijn, of gaat zoiets ook over de boordcomputer.
Graag zou ik hier iets over willen horen.
Groetjes,
Bennie