Misschien dat iemand weet waar ik moet zoeken, het is namelijk zo dat mijn rechtervoorportierraam niet meer open wil. Zowel met de schakelaar aan mijn kant en de andere kant.
Mijn eigen raam gaat wel open, dus de zekering is oké.
Heb alle schakelaar nagelopen, heb de spanning al gemeten en die is geen 12 volt, dus dat klopt al niet, weet iemand wat het kan zijn.
Heeft het altijd goed gedaan, tot van de week…
BVD

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Toch (de beide) schakelaars, de raammotor zelf of een draadbreuk. Spanning heb je gemeten op de draad, neem ik aan. Als er geen spanning op staat zou dat kunnen wijzen op draadbreuk, maar ook op een los stekkertje ergens.
Als de schakelaar aan bijrijderskant slecht is, zal die ook niet reageren op die aan de bestuurderskant.
Even omwisselen met de schakelaar van het raam a/d bestuurderskant (of eentje van achter) en je weet ‘t zeker.
Ik heb nog bakken vol met die schakelaars liggen, als je d’r eentje wilt hebben roep je maar.
Ex Cit. (in no particular order): CX GTi25 aut., zwart, Madame l’Incontinente. BX 16 TZi aut., zwart, Graf Spee. CX 25 diesel, grijs, Sloompie. CX 25 Prestige aut., hemelsblauw metallique, El Presidente. BX Turbodiesel, rood, Viking. BX Break diesel, wit, UNFOR. BX diesel aut.(!), grijs, “het hok 2”. CX 22TRS, lichtblauw, Rusty. CX 20 Reflex, donkerblauw, Comfy. XM 20 aut., groen, Froggy. XM V6/12 aut., groen, Froggy2. Xantia Break turbodiesel, groen, business slut. ID19, wit, “het hok”.
Nu: Audi A8 V8 aut., grijs, Wolfgang (Boeh!).