stuur kraakt. smeren??? en raar tikkend geluid bij stuur bij hogere snelheden
hdi2001xsara
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 40

Gepost: 11 juni 2010 03:43 PM

beste forum leden,

Ik merk dat als ik rij en aan het sturen ben dat mijn stuur een beetje aanloopt ofzo, en dan kraakt dit een beetje. Niet een super hindelijk geluid maar irriteer me er toch een beetje aan. Hebben jullie dit ook wel ens met jullie xsara? dit geluid is echt bij het sturen.

Ook heb ik een geluid bij wat hogere snelheden op de snelweg, om dit geluid te omschrijven is beetje lastig… een soort tikkend geluid, net alsof er iets los zit ofzo… als ik dan een beetje op mijn stuur druk is dit weg. iemand ideeen????

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7778

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 11 juni 2010 04:07 PM
  [ # 1 ]

Geen idee.

Wel een opmerking, je bent heel veel topics aan het openen voor verschillende vragen over je eigen auto. Misschien is het voor de overzichtelijkheid een goed idee om net als veel anderen een eigen topic, specifiek over jouw auto te openen. Staat meteen alles netjes bij elkaar.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

hdi2001xsara
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 40

Gepost: 11 juni 2010 04:14 PM
  [ # 2 ]

Dat is inderdaad een idee

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook