Xsara Coupe schreef:Gemiddeld liggen vraagprijzen in Frankrijk tussen de 12.000 en 20.000 euro..
Maar goed, dat zijn vraagprijzen. Ik heb mijn beide multimedia’s met werk gekocht voor een flink pak minder..
Wij weten eigenlijk niet waarvoor we hem gekocht hebben,
alleen maar gesproken over het bedrag dat erbij moest…
En tja, wat is een C5 I waard tegenwoordig:P
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
CitroMarty schreef:Sjaak81 schreef:Deze week XM Multimedia in de Autokampioen
http://www.anwb.nl/auto/nieuws-en-tips/autokampioen,/huidig-nummer.htmlHij ligt op de hoedenplank!
Enne, sjaak, wat had jij ook alweer voor kenteken??
twintig-peetee-zetka
Harm schreef:Goed bezig, weer een MM gered uit de klauwen van de barbaarse Fransen!
Laat ze het maar niet horen daar in Frankrijk. We worden toch al als een stelletje betweterige mensen beschouwd…
verkuilm schreef:Weet niet welk nummer het is, hoe zie je dat? Zag dat nergens staan.
Ja, das nu niet handig dat ik geen werkplaatshandboek meer heb
Maar volgens mij kan ik nog wel aan een cd komen!
Die Mehari die daarachter staat, is die van jou?
(zal haast wel, met dat NL kenteken)
Mehari is van mij inderdaad, daar rij ik graag mee!
Xm staat inmiddels op de oprit, thuis sinds 2 uur. Wat een fijn auto toch!
En 1 op 13 gereden, moet ik er wel bij vertellen dat ik met de eend mee terug ben gereden…....
Paar kleine zaken aandoen, wissertje, lampje in de kofferbak. Enige wat echt geld kost zijn vier nieuwe all season banden.
Iemand nog goeie tip, moeten michelin zijn
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Volgens mij kan je alleen kiezen voor de michelin energy savers in deze maat.
Ik heb ze ook, bevallen erg goed.
Vorige week bij de rdw geweest, drie zemel puntjes was nogal een kritische man.
1)Op de winterbanen was op een plek met een microscoop het canvas te zien.
2)Stuurhoes zit niet vast
3)rechterachterlicht geeft iets ander licht.
Pfff nou ja stuurhoes kon ik me in vinden.
Heb nu vier nieuwe michelin banden, ff ogen dicht bij het pinnen
Stofhoes bij de dealer besteld, zit er op. De andere was stuk.
Tweedehand achterlicht gekocht via marktplaats, wil nog we een keer een nieuw, maar zo is wel ff goed.
Vrijdag weer terug naar de keuring moet lukken!
Wat ik nog wil doen is de auto helemaal (laten?) poetsen.
Keering van de lhm pomp vervangen, zweet iets, bekend kwaaltje bij de latere v6.
Route planner aan de gang helpen.
Op termijn nieuwe schijven voor.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Het lijkt wel of je soms afhankelijk bent van de grillen van de RDW-er die de keuring doet, had je een andere keurmeester gehad, dan was het misschien wel in één keer goed geweest.
Ik weet wel dat een hoop mensen om die reden uitwijken naar de TUV (bij onze oosterburen dus) en aldus goedgekeurd krijgen waar in Nederland over gestruikeld wordt…
En als dat eenmaal rond is, dan kan de RDW niets ander doen dan (knarsetandend) je een kenteken afgeven.
Totaal aantal Berichten: 43292
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Het is nergens voor nodig om je auto bij de rdw te laten keuren tegenwoordig. Je gaat naar de rdw voor een invoer schouwing, betaald de bpm bij de douane en vervolgens krijg je je kenteken. Daarna kan de auto bij iedere apkbeun gekeurd worden. De ïnvoerkeuring van een paar jaar geleden bestaat niet meer. Je MAG de auto meteen bij invoer APK laten keuren door de RDW, maar het is niet langer verplicht zoals een paar jaar geleden. Niemand doet het meer dus…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Dat is naar ik aanneem van toepassing voor auto’s die binnen de EU geïmporteerd worden, Europese eenwording enzo..
Voor het vanuit een andere werelddeel importeren zal het bovenstaande nog wel van toepassing zijn, inclusief een donatie aan ‘s rijks financieën in de vorm van invoerrechten.
Ik weet dat keuren bij de rdw niet hoeft. Alleen mijn ervaring is dat APK keuren bij de RDW juist heel makkelijk gaat. In dit geval had ik een lastig iemand. Voor mij schiet het niet op dat ik invoer bij de RDW en dan weer ergens heen moet voor de APK. Vandaar voor mij de APK bij de RDW. Voor niet EU landen zoals amerika moet je wel APK keuren bij de RDW, vanochtend nog gezien bij de RDW heel mooie amerikaanse VW T1 Meeste gekloot was weer eens de douane…........ Maar auto is nu goed!!!
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Totaal aantal Berichten: 43292
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Zo… ben je em nu al zat, of wil je gewoon effe een beetje bijverdienen
citroen23 schreef:Een multimedia
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Dat is geen geld jah!
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Heb de multimedia tekoop gezet, maar ben er nog niet over uit. Adverteer ook niet op MP etc.
Er moeten in ieder geval een auto gaan wijken. De eend en de mehari blijven. Wordt of de cx of de XM.
Ga van het weekend de hemel van de cx vervangen dan is die ook klaar. Mischien verkoop ik toch die.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Waar is deze Multimedia eigenlijk gebleven? Rijdt deze nog rond in Nederland?