Inbouwen Parrot Carkit
Sherpa
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 19

Gepost: 25 juni 2010 10:50 AM

Hallo,

Ik heb een Berlingo 2008 (nieuwste type, besteluitvoering). Er zit een fabrieksradio van Citroen in. Hier wil ik een Parrot carkit in gaan bouwen. Bij aanschaf in 2008 al eens nagevraaagd of hier zo een parrot in kan. Destijds gaven ze aan dat hier een verloopkabel tussen moest. Echter afgelopen week na een belletje richting dealer gaf deze ineens aan dat dit niet nodig zou zijn bij deze Berlingo. Volgens hun liggen er gewoon 2 iso stekkers achter waar ik de Parrot zo in kan pluggen.

Nu heb ik de auto tijdelijk niet in de buurt om het na te kunnen kijken.

Zijn er meer mensen hier die een carkit hebben ingebouwd of laten inbouwen in een nieuw type Berlingo?
Kon dit er zo in? of waren er verloopkabels nodig?

Iemand tips/foto’s waar het bedieningspaneeltje van de carkit mooi geplaatst kan worden?
Iemand tips/foto’s om het dashboard netjes open te maken? Zitten er schroeven verborgen of is het allemaal ‘klik’ werk.

Het zou mooi zijn als mensen hier al ervaring mee hebben, dat scheelt weer een hoop uitzoek werk.

Citroen Sherpa
Citroen Berlingo

Profiel  

Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1823

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 25 juni 2010 11:55 PM
  [ # 1 ]

Ik kan helaas op weinig vragen een antwoord geven, ik heb alleen een foto van hoe de Parrot in mijn Berlingo zit. Deze is overigens uit 2006, en de Parrot zat al ingebouwd. Maar misschien heb je er wat aan.

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  

Gepost: 26 juni 2010 12:00 AM
  [ # 2 ]

Nelis dit gaat over een andere auto en een fotootje van waar de parrot op je dashboard zit voegt ook helemaal niets toe aan de vraag van de TS. Graag ontopic dus.

Profiel  

Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1823

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 26 juni 2010 12:03 AM
  [ # 3 ]
Sherpa schreef:

Iemand tips/foto’s waar het bedieningspaneeltje van de carkit mooi geplaatst kan worden?

Ik dacht dat de TS dat bedoelde. Mijn uiterst nederige excuses.

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  

Sherpa
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 19

Gepost: 28 juni 2010 10:05 AM
  [ # 4 ]

Nelis,

Bedankt voor je reactie, maar het gaat inderdaad om het type Berlingo na die van jou. Introductie jaar 2008.
Het gaat hier om een bedrijfswagen uitvoering. Mochten er echter mensen zijn met een personen uitvoering, die hier ervaring mee hebben of bijv. foto’s. Graag. Volgens mij is die voorin hetzelfde als de bedrijfs uitvoering.

Citroen Sherpa
Citroen Berlingo

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook