2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
dilemma?
MBa@NL
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 146
Geregistreerd: 06-05-2006

- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
Gepost: 04 juli 2010 12:59 AM
  [ # 16 ]
ZX1.4i schreef:

Verder liep hij tegen het probleem aan dat de schema’s zoals in de vraagbaak van geen kant klopten, Citroen had blijkbaar wijzigingen in de kleurcoderingen doorgevoerd.

Staat me wel iets van bij van het verhaal maar het fijne weet ik er ook niet van… maar als het hier om Haynes schema’s gaat dan gaat het al snel mis omdat het in Engeland (zeker bij de AX) duidelijk anders gedaan in. Al genoeg keren hebben we in de Haynes dingen gevonden die totaal anders zijn in een links gestuurde AX.
Let hier dus goed op als je schema’s gebruikt en combineerd.

AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6147
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 04 juli 2010 06:56 PM
  [ # 17 ]

Blijf vooral je gezond verstand gebruiken. Ofwel: draden labelen, netjes een overzichtje maken en dán pas iets uit elkaar gaan halen.

Het blijft heel simpel van TU naar TU. Mits met de juiste ECU erachter moet dat gewoon werken, ook met een niet juist gekleurde kabelboom.

Profiel  
 
Watje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 169
Geregistreerd: 28-04-2008

Gepost: 20 juli 2010 11:52 AM
  [ # 18 ]

Eerst ga ik ax redden, met een sloop ax 1.1i, toch wel zonde als ik haar geen tweede kans geef. Naar de sloop kan altijd nog. 

Dat ding rijdt zo verschrikkelijk lekker, dat het gewoon zonde is om hem weg te doen. kan het niet over me hard verkrijgen.

zucht.pffffffffff, als je ook eenmaal met het citroen virus hebt, kom je er ook niet zo gauw meer van af…..

Zei de docter ook al….

citrofiel voor eeuwig.
watje.

Du pain, du vin, et toujours le citoen hihihi.

Profiel  
 
Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 20 juli 2010 09:45 PM
  [ # 19 ]

Goed dan, geen slechte keuze.
Als je de beschikking hebt over een brug, is deze klus in vier uur te doen.
Kijk eens op de site van de AXCLub, want er worden met regelmaat van de klok 1.1 blokjes aangeboden voor een appel en een ei.
Veel goedkoper dus dan de 150 euri die een beetje sloop ervoor vraagt…
Uiteraard monteer je dan even een nieuwe koppeling en nieuwe bakkeerringen/ krukaskeerring.
Kost je misschien 100 euri totaal, en dan heb je het ook voor elkaar.
Succes, en schroom niet te vragen!

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  
 
Watje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 169
Geregistreerd: 28-04-2008

Gepost: 20 juli 2010 10:28 PM
  [ # 20 ]

nou niet echt een brug.  Was al bezig met demonteren. En me gevoel zei me…. toch maar even naar de garage. tussen de mieren, een motortje plus bak vervangen doe je niet echt in vier uur. en op de openbare weg.

Voel je hem al. lekkage olie, koelvloeistof. en stinkennnnnnnn naar de benzine
Dus naar de garage bevriend waar ik al tijd kom. ik zeg wat er moet gebeuren, en dat gebeurd ook. 

En geen andere auto…. Toch zat die mercedes automaat, toch wel heeeel lekkr…. maar ja. beide benen op de grond, en hopeloos citroen virussen.

hihihihi beste medicijn tegen alles.

vandaar die zx 1.9d waar ik gisteren in gereden heb…. hihihihih dat is met een woord samen te vatten…

GEWELDIG…..
WATJE.

Du pain, du vin, et toujours le citoen hihihi.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook