2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
chiptuning berlingo 75pk
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 07 september 2010 02:17 PM
  [ # 16 ]

@ Widebody, als je een link plaatst moet je natuurlijk ook je login posten Wink

 

Profiel  
 
puggie_205
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 161
Geregistreerd: 07-11-2005

Gepost: 07 september 2010 07:44 PM
  [ # 17 ]

koppeling van 75 en 90 pk zijn niet hetzelfde.
hebben verschillende bestelnummers ( bij peugeot toch, maar neem aan dat dat bij citroën ook zo zal zijn)

Profiel  
 
crusty123
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 150
Geregistreerd: 12-04-2010

Gepost: 07 september 2010 08:42 PM
  [ # 18 ]

is dat bestellen bij peugeot zelf? of aftermarkt?

Profiel  
 
widebody
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 07-09-2010

Gepost: 07 september 2010 09:42 PM
  [ # 19 ]

Via heuts gekeken 55Kw versie bestelnr 624 3218 00 koppelingsplaat LUK drukgroep bestelnr 500 0924 11
            66Kw versie bestelnr 624 3218 00 koppelingsplaat LUK drukgroep bestelnr 500 0924 11

Lijken toch vrijwel ‘t zelfde.

Grr

Marc

 

 

puggie_205 schreef:

koppeling van 75 en 90 pk zijn niet hetzelfde.
hebben verschillende bestelnummers ( bij peugeot toch, maar neem aan dat dat bij citroën ook zo zal zijn)

Volvo 850 2.5 20V Aut. Luxury line

Profiel  
 
crusty123
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 150
Geregistreerd: 12-04-2010

Gepost: 15 juli 2011 01:26 PM
  [ # 20 ]

15.000km gereden met een gechipte berlingo.

geen enkel probleem gehad.

ik heb deze ingeruild,mits opleg voor een berlingo 1.6hdi xtr 90pk uitvoering.

het kriebeld toch om deze ook te doen.

rijd anders goed,maar vol geladen en je wil voorbijsteken is het toch soms nip.

kon ook de 110pk versie nemen,das waar,maar heb ik niet gedaan omdat deze euronorm 5 is,met fap filter dus en de mijne euronorm 4 zonder Smile

nu voor de geinterseerde(wil hier zeker geen reclame maken ofzo)

http://www.br-performance.be/nl-be/home/  (nieuw bedrijfke zo te zien)

https://www.bcconsulting.be/nl/ (dat vond ik wel intersant,bedrijf die TUNINGFILE maakt in belgie)

na wat google werk heb ik gezien dat deze twee hierboven met elkaar contact hebben ofwel idem zijn of toch zekers partners

want iedere bedrijf beweerd zelf software te maken euhum…. ja basisprogramma en zelf aanpassen kan ik inkomen maar van nul beginnen,vrees ik sterk,gezien de tijd en geld dat dat kost om te doen…

grtz.

Profiel  
 
leoneke
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 24-06-2006

Gepost: 20 juli 2011 12:43 PM
  [ # 21 ]

Beste , ik heb een berlingo xtr 90pk , maar hoe kan je zien (welke motorcode) is gelijk aan de 110 en welke aan de 75 .
Ik wil de mijne ook graag chippen , maar via via te weten gekomen dat de nieuwe beringo maar 2motor versie’s heeft , ofwel een 90pk die teruggedraaid is naar 75pk (dus deze motorcode is voor de 75pk en 90pk) Dan had je nog een 110pk die teruggedraaid was naar 90pk (dus motorcode voor de 90pk en de 110pk)

Dus zoals je ziet zijn er 2motor type’s die 90pk leveren , ik althans hoop dat ik de 110pk type heb , dit zou je zien aan de mototcode, heeft iemand hier meer info over ?

groeten

Profiel  
 
crusty123
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 150
Geregistreerd: 12-04-2010

Gepost: 20 juli 2011 10:46 PM
  [ # 22 ]

xtr is inderdaad enkel 90pk en 110 pk

de vorige berlingo van 75pk was een lichte vracht.

die kon je krijgen in 75pk , 90pk en 110 pk….

de 75 pk versie is een 90 pk versie die naar beneden geprogrammeerd is.

de 110 pk versie zoals ook op xtr uitvoering is “geen” 90 pk versie naar beneden geprogrammeerd

de 110pk versie heeft een variabele turbo(en nog wat andere wijzigingen) en denk zelf een 6 versnellingsbak.

grtz

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook