Totaal aantal Berichten: 163
- Ami 8 berline business edition
It’s a real piece of Art
La vache qui rit.
Ex: Seat 850Special, Sunbeam, GSA, Opel Corsa, BX Leader, AX , ZX, Xantia 1.8 16v
en dat is het!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
He art!
Mooie toito! Haha! Even serieus, ik vind hem er echt super gaaf uitzien! Ik heb de originele staat natuurlijk gezien en ben benieuwd hoe ie er in real life uitziet!
Wanneer haal je hem uit de ‘stalling’? Pas in het voorjaar?
Renault 5
Peugeot 206
Citroen DS3 Gris Thorium/ Noir Onyx (1.6 VTI)
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Ik verwacht ‘m eigenlijk wel op de nieuwjaarsmeeting in Berlikum…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Toch wel knappe actie.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ha Art,
Zit net dit allemaal te lezen.
Je bent wel erg goed bezig man. Hoop voor je dat ie af is als je wilt gaan trouwen.
Geniet d’r van.
Nieuwjaarsmeeting? Wanneer en waar is dat?
Alleen voor 2cv?
Of ook voor GSA?
Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
De nieuwjaarsmeeting in Berlikum is al jaren voor alle forumgebruikers vrij te bezoeken. Waarschijnlijk weer een van de eerste zaterdagen van het komende jaar, maar die aankondiging verschijnt vast nog wel hier op het forum.
Allereerst bedankt voor de leuke reactie,s
Of ik, of beter gezegd de eend die nieuwjaars meeting in Berlikum ga redden betwijfel ik wel hoor.
Zelf was ik wel weer van plan om er weer heen te gaan, maar dan wel of met de gsa (ligt ff aan de aanwezigheid van pekel en het het weer) en anders met de bx.
Voor diegenen die die meeting niet kennen, het is er altijd vreselijk koud, reuze gezellig, en altijd heerlijke snert en dellen! Voor mij iig de moeite waard om 2 uur voor te rijden in de steeds langer wordende collone over de afsluitdijk Nu weer verder over de eend, afgelopen week niet zo heel bijster veel gedaan, in totaal een uurtje aan gewerkt. Ik heb de sloten en portier handels weer gemonteerd en de sierstrippen op de deuren gezet. Ik moet er ook bij zeggen dat het al flink koud begint te worden in de sleutel schuur, dus ik voel de winterstop naderen. Komende week ga ik nog proberen om de ruiten in de portieren te zetten en de verlichting aan te sluiten…....en als ik de vooruitzichten bekijk kan het daarna wel eens guur en koud zijn, dus dan stop ik er mee. In maart ga ik weer verder en is de bedoeling dat ik hem dan begin april dusdanig af heb dat ie de stalling weer kan verlaten en de laatste dingetjes als bekleding, sierstripjes en afwerk dingetjes lekker thuis voor de deur kan afmaken.
De foto,s
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Deze week zoals beloofd de ramen er weer terug in gezet, Met een winterjas aan is het nog goed te doen daar in de stal. Vandaar dat ik ergens komende week nog even de deur rubbers wil gaan monteren, dit lijkt me wel een gepriegel om ze weer netjes in dat smalle gootje te steken, maar met wat wd40 geduld en beleid moet het lukken! Tja, en daarna?? Mischien moet er aan de voorportieren nog wat afgesteld worden, evenals de dak beugel? De verlichting voor moet ik nog even werkend maken en de knipperlichten monteren. Voorbumper krijg ik (als het goed is) van de winter dus die zet ik er in het voorjaar wel ff op. Kortom, zodra er weer en lekker lente zonnetje staat zet ik het dak erop, kofferdeksel eraan, voorbumper erop en ik kan de weg op! Apk heeft ie zoiezo nog tot juli 2012., maar daar maak ik me ook geen zorgen om Interieur bekleding en andere verfraai neuzel dingetjes doe ik in het voorjaar allemaal als mijn eendje hier weer lekker thuis voor de deur staat.
De foto,s
De dakbeugel die je op de foto,s nog op de voorbank ziet liggen zit inmiddels ook weer op z,n plek.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Vorige week wegens een lang aanhoudende griep en voorhoofdsholte ontsteking helemaal niets aan het eendje gedaan .maar deze week weer eens verder gegaan waar ik gebleven was. Ikheb de portier rubbers van de achterdeuren gemonteerd, die van de voor portieren had ik thuis laten liggen dus dat komt een volgende keer wel weer. Ik probeerde eerst met een schroevendraaiertje de rubbers in het gootje de duwen, maar dit ging slecht en duurde veuls te lang, dus heb ik het anders aangepakt. Ik heb onder in het hoekje de gootjes ietsje open gebogen en vervolgens de gootjes en de rubber goed ingevet. Toen het rubber via het open gebogen stukje door het gootje heen getrokken tot alles weer op z,n plek zat. Dit ging super en is volgens mij de beste manier om zoiets goed te doen. Verder heb ik de bekleding in de motorkap geplaatst, de ruitensproeier aangesloten en gemonteerd en de knipperlichten in de voorschermen gezet. Toen was het alweer tijd om naar huis te gaan, en aangezien het nu december is, wat een drukke maand voor mij is heb ik besloten om de winterstop nu maar in te lassen. Dit is dus voorlopig even het laatste bericht . In maart ga ik weer verder
Motorkap bekleding, als je goed kijkt zie je er een groot dubbel chevron motief in
En met deze laatste foto wil ik voor dit jaar afsluiten tot na de winter stop.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Dat het maar gauw maart mag zijn.
Goed bezig geweest!
Maar bestaat de actie in maart nou uit het met de voorportierrubbers en de deurbekleding naar het eendje vertrekken, dat monteren en dan rijden?
Of maak ik nu een te grote stap?
Totaal aantal Berichten: 5487
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Indd goed bezig geweest dit jaar!
Ik ben benieuwd, naar het vervolg in de komende voorjaar!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Bedankt!, Ik hoop ook dat het snel weer maart is.
De actie in maart bestaat voornamelijk uit het met de rubbers van de voorportieren naar de eend gaan en deze monteren, dan het dak erop+ kofferdeksel , verlichting voor aansluiten, voorbumper monteren +(hopelijk paperclips) anders normale rozetten, kentekenplaat voor erop, schuur opruimen en me spullen daar weghalen….....en dan karren maar! Interieur bekleding, en schutbord ga ik allemaal hier thuis voor de deur doen.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Paul Oud schreef:
Nieuwjaarsmeeting? Wanneer en waar is dat?
Alleen voor 2cv?
Of ook voor GSA?
En hij is er!
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214648/
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983