2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

Zwarte kleine sierstrips opnieuw zwart maken
25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4911

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 25 juli 2010 11:37 PM
  [ # 16 ]
waterman schreef:

Ik doe dat al jaren met een plamuurmes, wat ik met ducktape intape.

Tnx voor de tip! We hebben op het moment in het clubmagazijn nog een (inmiddels vrij kale) série 2 staan met deze strips erop, kan ik mooi eens proberen deze te verwijderen zonder ze te beschadigen!

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 653

- CX 2400 GTi
Gepost: 25 juli 2010 11:47 PM
  [ # 17 ]

even een vraagje, hebben jullie het hier ver die onderste rij strips, die onder de raamlijsten op de carosserie rusten?

ik heb namelijk altijd begrepen dat die op een GTi (zoals bijvoorbeeld mijn 1980’er ook echt gwoon zwart horen te zijn….

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  

puffel
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1173

- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Gepost: 25 juli 2010 11:50 PM
  [ # 18 ]