Inbouw sugesties onderdelen Parrot CK3100 carkit
WaJo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 389

- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Gepost: 24 juli 2010 07:57 PM

Hallo,

vanmiddag een nieuwe parrot CK3100 Bluetooth carkit voor een zacht prijsje (voor minder dan de helft van de bekeuring voor hand-held bellen Smile ) op de kopgetikt.

Het aansluiten lijkt me geen ingewikkelde klus maar ik vraag me af wat nu handige plekken zijn om de microfoon, het display en de regelunit te installeren. Ik ben erg beniewd of iemand ervaring heeft (vast wel) en waar hij/zij dan de verschillende onderdelen heeft geinstaleerd dan wel heeft weggeborgen.

Ik ben met name geinteresseerd in tips voor het weg stoppen van de regelunit. Ik heb namelijk met het instaleren van de de adapter voor de stuurbediening en de Sony xplod radio zo goed als alle ruimte achter de radio vol liggen met draden.

Ook ben ik nog aan het nadenken van een goede (bereikbare) plek voor de display. Ik denk er over om het net voor de luchtroosters te plaatsen op het randje boven de radio.

Suggesties voor creatieve oplossingen (en foto’s) zijn van harte welkom (ook van niet-xantia’s).

(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi DiffĂ©rence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}

Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook