zx 1.4i ‘97 - klinkt en rijd als tractor
nuesink
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11

Gepost: 28 juli 2010 12:54 AM

ik heb nu 3x pech gehad in 1 week met mijn zx 1.4i uit ‘97

1ste keerwou die niet starten was er een kabel kapot onderin me blok die de computer aanstuurd voor de onsteking injectie en brandstofpomp dat is gemaakt door de anwb en het was starten lopen.

2de keer wou die weer niet starten anwb weer geweest en bougies schoongebrand (roodgloeiend met gasbrander) en met staalborstel schoongemaakt en het was starten lopen.

3de keer weer niet starten alles geprobeerd doorstarten aanduwen startkabels zonder resultaat toen nieuwe bougies gehaald nog niet starten, auto achter vrachtwagen met kabel en net zo lang trekken tot ie aanging daarna was niks aan de hand motor liep als een zonnetje en ineens onder het rijden begon die te pruttelen en bijna geen vermogen meer,

eindresultaat: auto rijdt en klinkt als een tractor oftewel lijkt of die op 3 poten draait rara hoe kan dit en heeft iemand alstublieft een oplossing..

alvast bedankt…

Profiel  

nuesink
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11

Gepost: 28 juli 2010 06:12 PM
  [ # 1 ]

het probleem is gevonden er lag een klein stekkertje los achter de bougie van onsteking of injectie denk ik en hij loopt weer als een trein hahaha

Profiel  

Traindriver (verbannen)
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 527

- Xantia 1.8i 16v
Gepost: 29 juli 2010 04:19 AM
  [ # 2 ]

dat klinkt beter als een traktor Wink
felici

Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia

Profiel