3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Traag sinds 340000 km
Andries
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 115
Geregistreerd: 05-03-2005

- ID/DS ID20F break
Gepost: 20 augustus 2010 12:38 PM
  [ # 31 ]

Als het probleem alleen bij hogere snelheden speelt, kan het in mijn ogen ook een kicht aanlopende rem zijn. In 1,2,3 trek je daar wel doorheen, maar bij hogere snelheid niet meer. Worden de schijven / trommels misschien warm? Stukje autobaan rijden, uit laten vieren richting een parkeerplaats, zo min mogelijk de rem gebruiken om te stoppen, en voorzichtig de schijven en trommels voelen.

Profiel  
 
boukewerff
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007

- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Gepost: 20 augustus 2010 04:39 PM
  [ # 32 ]

Of de egr die open blijft staan. Kun je ook van dit soort grappen van krijgen. Verder kan de luchtinlaat aardig dicht zitten.

Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 21 augustus 2010 07:21 PM
  [ # 33 ]

Bij een verroette inlaat doordat de EGR open blijft staan, zal hij toch echt al vrij snel behoorlijke pluimen trekken.

Profiel  
 
boukewerff
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007

- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Gepost: 21 augustus 2010 11:27 PM
  [ # 34 ]

Klopt, maar niet als je rijd zoals mijn moeder. Als je begrijpt wat ik bedoel…

Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

Profiel  
 
BartB
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 04-08-2010

Gepost: 25 augustus 2010 07:31 AM
  [ # 35 ]

Allemaal bedankt voor het meedenken.
De bout waar mee de pully op de krukas vast zit was handvast en de spie uitgelubberd. Einde verhaal.
Op zoek naar een goed motortje voor mijn trouwe viervoeter.

Profiel  
 
boukewerff
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007

- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Gepost: 25 augustus 2010 10:16 AM
  [ # 36 ]

Heb ik ook een keer gehad, maar toen was alleen het spietje zelf overleden. Bij jou ook de krukas?

Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 25 augustus 2010 11:03 AM
  [ # 37 ]

Wat is er gebeurd, multi-riem erafgelopen en in de D-riem gelopen?

Profiel  
 
BartB
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 04-08-2010

Gepost: 25 augustus 2010 09:25 PM
  [ # 38 ]

zie begin bericht van dit topic hij reed nog wel maar alles een beetje uitgelubberd.
Geen riemen eraf gelopen. maar wel spie tandwiel ,pully 1.5 tandje speling.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook