geoarthc35 schreef:Ach ik kan de sleurhut altijd apart zetten dat wel, een ding is zeker het is wel een relaxed hoekje om een bakkie ofzo te doen toch
He een Otten Caravan, Jeugdsentiment! gebouwd bij George Heller B.V. te Foxhol(Gr)
een vriend van mij zijn ouders hadden deze fabriek, ik speelde er vroeger vaak en kan mij goed herinneren dat het binnenplein van de fabriek vol stond met deze Otten’s
Bijna elk merk, heeft wel een interessant model…..
Totaal aantal Berichten: 11772
- Xantia TD SX
Prachtig Jeroen! En hier wéér het bewijs dat die kleur op die Ford niet te fotograferen valt Ik ga ‘m Mars-grün (hardgroen metallic) laten spuiten denk ik
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Ik ben geloof ik altijd een beetje laat met mijn reactie’s
Anyway, Ondanks dat het begin veel wachten en wachten was, Ik dat gelul van die mafkees en zijn 30 megafoons niet kon uitstaan. En ik claustofobish werd van al die mensen die kapotlangzaam door elkaar heen wandelen… Was het een hele leuke dag!
De tourrit was super, de markt was erg leuk en ik heb een modelletje van een Acadiane gescoord in hoge details voor maar 7 euro!
Dat merk betaal je op citromobile telkens 30 euro voor ofzo…
Erg mooi!
Anyway, Ben nu ook ziek. Merkte gisteravond al wel dat ik wat slapjes werdt. Heb nu een verkoudheid te pakken.
Wsl toch teveel uit het raam gehangen met de camera
Of de film verder nog wat wordt is dan ook maar weer de vraag… Alles is in breedbeeld opgenomen met Monsieur Grat’s camera.
En mijn computer besloot dat het geen breedbeeld was bij het overzenden. En dus is alles ontzettend smal en in elkaar geduwd. al uren zitten kloten ermee, maar ik krijg het niet op breedbeeld terug…
( Begin langzaam te vrezen dat de film voor ditmaal gewoon kijhard mislukt is…)
———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
hmmm, ik weet dat er een manier is om dat te corrigeren, maar ik zou heel diep moeten graven om dat weer bovenwater te halen… hangt waarschijnlijk ook van je sw af, ik ben altijd aan het rondkloten in Adobe Premiere… maar ben vergeten wat jij ook weer gebruikt…
mocht ik me herinneren hoe of wat, dan geef ik nog wel even een gil…
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
ik zie dat ik eigenlijk best weinig foto’s heb genomen… maar er zitten er een paar leuke bij
Mijn persoonlijke favoriet op dit evenement was de Armstrong Siddeley Hurricane Drophead Coupé, een uiterst zeldzame verschijning, zeker in Nederland:
de rest zal te vinden zijn op mijn flickr pagina, en wie weet volgen er nog meer dan deze 11
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Ik merkte ook nog dat as ik de camera aansloot dat er een software programmatje geinstalleerd kon worden, Wat ik eigenweis afwees en gewoon alles van de SD rechtstreeks over heb gezet. Alles wat ik doe gebeurt met Pinnacle en Moviemaker.
De nieuwste moviemaker heeft een breedbeeldfunctie. maar wat er dan gebeurt is dat het beeld smaller wordt en t filmpje dan ook van boven wordt ingekort, Nog steeds inelkaar gedrukt en niet fullscreen breedbeeld….
BAH!
miss was dat programmatje nodig? Dan zal k wsl je camera opnieuw hier nodig hebben vrees ik…
Anyway, dat moet nu maar even rusten. Met een snotneus achter de PC kruipen om geconcentreerd een film proberen te maken gaat het ook niet worden. Cool! ik ben ziek morgen op mijn 18e verjaardag
Anyway, volgend jaar kom ik vast ook wel. In mijn aanstaande Acatje <3
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
- Xantia TD SX
MonsieurGrat schreef:
Mijn persoonlijke favoriet op dit evenement was de Armstrong Siddeley Hurricane Drophead Coupé, een uiterst zeldzame verschijning, zeker in Nederland
De eigenaar van de Hurricane schreef:Ach, het is gewoon een oud hok hoor…
Mooie platen zeg, nu even rap je flickr-setje checken…
Derk
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 142
- HY HY78
- Berlingo 1.6 16v Multispace
Nice, mijn HY gespot door toniclight
Jammer dat ie er geen geluid bij had, ik neem aan dat jij het was die ook aardig opkeek van het fototoestel toen m’n bus weer eens een flinke knal gaf.
Paar kilometer voor het einde van de toertocht was mijn uitlaatdemper uit elkaar geknald, gat waar een vuist nog in past
Dichtgeslagen met een hamer, maar geluid was wel een heel stuk “sportiever” dan voorheen.
Ik heb ook nog wat foto’s:
http://picasaweb.google.nl/ewaldb/100822Ruinerwold
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Jongens, waar blijven de andere foto’s nu?
Ik heb stuk voor stuk erg indrukwekkende camera’s gezien maar nog geen foto’s!!
De gozer met dat damestoestelletje had ze dezelfde dag al online…......
Jeroen
- Xantia TD SX
Er bestaat geen 1-uurs ontwikkelservice meer en dan nog, het was de eerste rol die ik in dat Russische ding had gedouwd dus ik ben eens benieuwd
Derk
- 2CV 6 Special
Er bestaat geen 1-uurs ontwikkelservice meer
Jawel, bij mijn schoonouders nog wel. (Hoogeveen)
Maar dat we op jouw foto’s moeten wachten is logisch natuurlijk.
Op hyves heb ik trouwens nog een foto gevonden van je Capri.
Kleur stond er niet verkeerd op. Morgen post ik deze wel even.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 403
- Overig 350 NDP
- Berlingo 1.6 hdi multispace
- Overig 450 NYDP ( in onderdelen)
- Xantia TD SX
Waar is dat, Jeroen? Ik kan makkelijk bij Hoogeveen langs naar school. ‘s Ochtends een film inleveren, ‘s middags mee terug maar ik wil eerst even de laatste paar opnames op die rol vol maken (krenterigheid kent geen tijd )
Derk
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Was de grijze Panhard 17 break er dit jaar ook?
Citroen!
- 2CV 6 Special
Penny Lane schreef:Waar is dat, Jeroen? Ik kan makkelijk bij Hoogeveen langs naar school. ‘s Ochtends een film inleveren, ‘s middags mee terug maar ik wil eerst even de laatste paar opnames op die rol vol maken (krenterigheid kent geen tijd )
Derk
http://www.fotokado-hoogeveen.nl/
@driverd
De Panhard break was er idd. ook weer.
Jeroen