Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Robin Visser schreef:Elles répondent aussi à la norme TUV.
Dat is heel mooi. Ik neem aan dat een TüV gutachten beschikbaar is dan?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Maar welke bandjes gaan we hier nu onder draaien?
gr Mark
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
205/70-15 XWX natuurlijk!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
O, dus ze zijn gewoon als 15” gemaakt…. ik dacht 16
gr Mark
waterman schreef:Robin Visser schreef:Elles répondent aussi à la norme TUV.
Dat is heel mooi. Ik neem aan dat een TüV gutachten beschikbaar is dan?
Ik meld wat ik tegenkom zo her en der. Ik zie er geen heil in om schriftelijke bewijzen op te vragen bij Regembeau.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Kwam deze set tegen…..lijkt niet gek.
Alleen, als dit een sm set is waar is dat gat dan voor ?? Stuurstang/schutboard ??
http://www.citro-classique.nl/40ct_tapijt_sm.html
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 20-10-2006
- 2CV club
- CX GTI TURBO 2
- ID/DS Dsuper 4
- SM 2.7 carb
- 2CV Club
Volgens mij is dat de uitsparing voor de speaker.
Netjes dat iemand dat nagemaakt heeft.
Jep speaker. Ik heb de bekleding gezien. prijs kwaliteit is prima.
Weer een set…......
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
En nog steeds niemand die de juiste kleur kan leveren….
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Denk ook niet dat dat nog haalbaar is.
Materiaal is anders,verf is anders enz enz.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Van zowel de beige als de grijze heb ik al ‘ns exact de juiste kleur en structuur in mijn handen gehad. Ik ga voor mezelf zelfs een combi maken van beige originele matten en nieuw tapijt voor de gelijmde stukken, zoveel vertrouwen heb ik in de overeenkomst. Oker, groen, rood en blauw heb ik nog nooit naar gezocht.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Vanochtend hebben de Citroën SM-Club Deutschland en de Citroën SM-club Nederland een contract voor een samenwerkingsverband gesloten. We zijn overeengekomen dat de Nederlandse club mede inspanningen zal verrichten om reproductiemogelijkheden te vinden, een financiële bijdrage zal doen aan de onderdelenvoorziening van het magazijn in Duitsland en voorts dat de Nederlandse leden direct toegang krijgen tot de onderdelenvoorziening tegen ledenprijzen. De Algemene Ledenvergadering van de Nederlandse club had de samenwerking al een tijdje terug goedgekeurd. Gisteren heeft de ALV van de Duitse club dat gedaan wat betreft het Duitse deel. Beide clubs zijn bijzonder verheugd over de samenwerking en hopen dat er in de toekomst meer Citroën SM-clubs zullen aanhaken bij het initiatief.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Mooi zo.
Geweldig.
Gutta cavat lapidem…