Dank je voor de bemoedigende reactie.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Nog meer banden, helaas evenmin ‘V’, de Champiro 728 van Vredestein. Met het verzoek aan een moderator de link wat op te schonen. Geen idee namelijk hoe ik dat in één woordje kan aanmaken.
http://www.autobandenmarkt.nl
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Daar bestaat TINYURL voor : http://tinyurl.com/
krijg je dit : http://tinyurl.com/csyzexm
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Robin Visser schreef:Nog meer banden, helaas evenmin ‘V’, de Champiro 728 van Vredestein. Met het verzoek aan een moderator de link wat op te schonen. Geen idee namelijk hoe ik dat in één woordje kan aanmaken.
http://www.autobandenmarkt.nl
Bedoel je zo? banden
[url="http://www.autobandenmarkt.nl"]banden[/url]
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Dank je wel allemaal, speciaal voor de mod die de post even mooi heeft gemaakt !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
De magazijnmeesters doen van 1 juni tot 5 juli een leuk welkomstaanbod aan de nieuwe deelnemers aan het magazijn. Er zijn 3 welkomstpakketjes gemaakt, voor rubbers, voor waterslangen en pijpen en een pakketje met verfraaiingsdelen. Met name de set verfraaiingsdelen (deurgrepen, roosters voor op middenconsolebekleding in het voetruim en C-stijl merkhouders) vind ik zelf interessant. Die is te koop voor € 377,60. Dat is een dubbele korting! Ten opzichte van de prijs die regulier aan niet-leden wordt berekend, heb je alleen al met deze actie je lidmaatschap voor ongeveer 3 jaar eruit. Ik zou zeggen, zelfs reden om lid te worden
Voor het geval onze Piet zou denken “waarom bestaande leden niet?”, ook voor de ‘oude’ leden geldt het aanbod.
Verdere info kun je bij mij opvragen per peebee of via de clubsite op de adressen van Peter Derks en mij. De clubleden krijgen één dezer dagen ook een mailing. Dat laat effe op zich wachten vanwege vakantie van de reguliere clubmailingverzender.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/381774211.htm?ca=17_s
Op het binnenscherm, naast het olieblik-beugeltje, zit nog een beugel. Waar dient deze voor? die zit er bij mij niet op… misschien uniek injectie?
gr Mark
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Injectie only! Zit het benzinefilter in..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Aha, vandaar dus dat ik dat deel mis, blijft een beroerde plek voor het filter zo net boven het uitlaat spruitstuk
gr Mark
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Nou dat valt erg mee hoor:
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Net gezien op leboncoin: inlaatspruitstuk met injectoren.
Mogelijk interessant voor de injectierijders?
(ik meen gehoord te hebben de er een schaarste is aan injectoren…)
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/499796386.htm?ca=7_s
Heb ik ook nog liggen met de aanzuig buizen erbij. Ik had ooit het idee de mijne om te bouwen naar injectie. Bij nader inzien zie ik er toch vanaf.
Robin Visser schreef:Vanochtend hebben de Citroën SM-Club Deutschland en de Citroën SM-club Nederland een contract voor een samenwerkingsverband gesloten. We zijn overeengekomen dat de Nederlandse club mede inspanningen zal verrichten om reproductiemogelijkheden te vinden, een financiële bijdrage zal doen aan de onderdelenvoorziening van het magazijn in Duitsland en voorts dat de Nederlandse leden direct toegang krijgen tot de onderdelenvoorziening tegen ledenprijzen. De Algemene Ledenvergadering van de Nederlandse club had de samenwerking al een tijdje terug goedgekeurd. Gisteren heeft de ALV van de Duitse club dat gedaan wat betreft het Duitse deel. Beide clubs zijn bijzonder verheugd over de samenwerking en hopen dat er in de toekomst meer Citroën SM-clubs zullen aanhaken bij het initiatief.
Het werkt! De magazijnmeester en de magazijnpenningmeester zijn blij. Elke week is er een bestelling uit Nederland. Nu wordt onderzocht welke nieuwe reproductiemogelijkheden er zijn. We denken aan onder meer versnellingspookknoppen en antennegeleiders. Dat zijn wellicht wel leuke onderdelen om voor een bereikbaar bedrag nieuw op je SM te kunnen schroeven.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Sturen!! Ga sturen maken!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Sturen zijn net weer in de maak bij de Franse club. Dat is geen reden op zich voor de Duits-Nederlandse alliantie om niet hetzelfde te doen, maar voor nu kun je dus terecht. Ik heb 10 dagen geleden in het Franse magazijn alle stuurprobeersels in mijn handen gehad. De eerdere versies waren niet fijn, te hard van samenstelling. De laatste versie vind ik meer dan okay. Voor pietlutten zoals ik is er een kleine aanmerking. De minieme gietnaad zit precies op de plek waar je vingertoppen de meeste grip op het stuur hebben. Dat is prima te verhelpen door zelf even een blokje met schuurpapier of een dremeltje beet te pakken en het opliggende deel van de naad weg te schuren. Het is echt maar miniem. Voor de rest is het stuur qua ‘looks and feels’ vergelijkbaar met het origineel. En beter een te verhelpen gietnaad dan een oud afgekloven stuur denk ik. Het stuur zal naar ik heb vernomen iets van E 220 gaan kosten met inlevering van je oude stuur. Dus als de Duits-Nederlandse alliantie ook sturen zou gaan maken, moet èn het materiaal van minimaal dezelfde kwaliteit zijn èn zal de naad op een minder voelbare plek moeten zitten. Uiteraard moeten er ook verkoopkansen zijn. Zo te zien is te eerste bestelling binnen
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl