Ben je gek Ik doe dit al jaren zo, met elke auto die ik ooit gehad heb, van een 205je uit 1992 tot een DS3 van nu… Nooit problemen gehad…
Het uitzetten van brandstof zal nooit zoveel zijn. Het volume zal echt niet 10% meer worden bijvoorbeeld. Correct me if i’m wrong!
Als je gelijk verder rijdt daalt de stand ook weer snel…of in het geval van een e-HDI wat minder snel.
Freak schreef:Het is me gelukt om 48.5 liter te tanken.
Zo krijg je die Joop Braakhekke messenset van de BP nooit op tijd compleet
Whahaha, het was inderdaad de BP. En ik spaar Freebees. Maar die halve liter kon er echt niet meer bij, hij was al aan het overlopen
@ Freak: nu gaat het wel, dat helemaal aftoppen. Maar je hebt tot nu toe echt geluk gehad of het overlopen van de brandstof niet in de gaten gehad.
Zo heb ik een keer een Visa helemaal afgetankt op een zomerdag. Zag na een half uurtje op de oprit de benzine langs de zijkant van de auto stromen. Of het zomer of winter is, de temperatuur van de bezine/diesel in een tank onder de grond ligt volgens mij vrij consctant rond de 8 a 10 graden. Wanneer je je auto aftankt en direct daarna in de zon zet dan is het niet de vraag of je brandstof gaat verliezen maar hoeveel.
Maar goed: het is nu winter en zolang je maar meteen weer een stuk rijdt is er niks aan de hand.
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
NeufegliseThierry schreef:de eerste teller gaat idd volgens mij niet voorbij de 2.000, de 2de teller gaat niet voorbij de 10.000. Niks aand e hand dus met jouw teller(s)
LOL, m’n teller heeft zich nu al drie keer bij 2.000km gereset (ik heb nu in totaal zo’n 6.930km met de DS3 gereden).