Luitjes,
Volgend jaar wacht mij en mijn vriendin een grote stap in ons leven; we gaan trouwen! Op 11-11-11 zal de grote dag zijn en dus zijn we uiteraard al druk bezig met regelen.
De trouwlocatie, alsmede die voor het eten en de bruiloft zijn al gekozen, allemaal lekker binnen ons eigen dorpje.
De trouwauto zijn we nog niet helemaal over uit.
Ik persoonlijk zat te denken aan een mooie ouwe. Bij ons om de hoek staat een prachtige Donkerrode Traction Avant. Die leek ons erg leuk, maar omdat mijn vriendin in een rolstoel zit, zal er iemand met die stoel achter ons aan moeten rijden.
Het is een serieuze optie. Mijn vraag aan de mede citrofielen; Hebben jullie nog suggesties (graag met link of foto)? En weet je dan misschien zelfs iemand in de buurt die welicht (eventueel tegen vergoeding) chauffeur wil zijn? Wij wonen in de kempen, dicht tegen de Belgische grens.
Groet,
Brian (Edgewalker).
Geen suggesties? Jammer… Wellicht dat er iemand zich aanbiedt?
Allereerst gefeliciteerd met jullie voornemen!
Ik heb eigenlijk geen concrete tips voor je, maar kan het trouwen in een Traction Avant zeker aanraden. Wij zijn een aantal jaar geleden getrouwd in een Traction en dat was een hele ervaring. Het levert veel mooie foto’s op Bijkomend voordeel voor jullie is dat er veel ruimte achterin is.
Succes met je zoektocht!
Totaal aantal Berichten: 75
- C4 (2004-heden) Coupé 1.6 VTi by Loeb
- C2 1.4 VTR
Alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
10 jaar geleden diende de toenmalige auto van mijn vader, een Citroen XM, als trouwauto voor ons. Dit is een ruime auto. De rolstoel van je vriendin zal zeker achterin passen.
Succes met de zoektocht.
Beiden bedankt voor de felicitaties, en inderdaad, we hadden al aan de Traction Avant gedacht. Is die dusdanig ruim dat de rolstoel (inklapbaar) mee zou kunnen? Of kan er dan beter iemand achter ons aanrijden?
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Een Traction Commerciale / Familiale??
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist