Heb na upgrade 3.1.2 naar 4.0.1 op iPhone 3Gs en jailbrake en unlock probleem met het weergeven van namen in de lijst van display van mijn standaard ingebouwde carkit in Citroën C4 Picasso.
Voor upgrade werd na koppelen netjes de naam en het telefoonnummer van de contactlijst weergegeven nu bij sommige nummers 0..3 of 0..5 of basscfg. Er verschijnt geen enkele naam. De nummers staan wel goed weergegeven. Er is geen probleem met het koppelen want dat gebeurt gelijk als ik instap en contact maak, maar synchronisatie gaat kennelijk niet goed.
Zelf bellen en ontvangen en voicedailing gaat ook goed, alleen de index van de telefoon en de laatste oproepen bevatten dus geen naamgegevens maar ‘rare’ teksten.
Heb op iPhone en in de auto de bluetoothkoppelingen al verwijderd en opnieuw gemaakt maar resultaat is hetzelfde.
Heeft iemand een idee voor een oplossing?
21-08-2000 Picasso 1.8 Dif.
26-03-2003 C5 2.0 Break Difference II Plus
18-05-2007 C4 Picasso 2.0 EB6V Exclusive Bluetooth Pack Anti-Agression kleur Blue Tivoli
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/default_set/penguin.gif)
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara Picasso 1.6 16V Caractere
- Xsara Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat Panoramadak
Ik denk dat je moet wachten op 4.1 van de software, er zijn ook problemen met 4.0.x en parrot carkits, volgens mij heeft apple wat met de BT stack veranderd.. Wat ik op een ander forum las is dat er 4.1 BT aanpassingen worden doorgevoerd zodat de parrots ook weer goed werken. Je zou nog ff op het iphoneclub.nl forum kunnen posten of ze daar nog oplossingen weten..
Nu: Xsara Picasso 2.0 Exclusive
Hiervoor: Xsara Picasso 1.6 Caractere - Grand C4 Picasso 2.0 Exclusive - Xsara Picasso 1.8 Difference 2 - C4 Picasso 1.6 THP Business - C5 Break 1.8 Ligne Prestige- C2 - AX
4.1 heeft de problemen opgelost!
Berlingo I 1.9D (grijs)
Berlingo I 1.6 16V
Beringo II 1.6 16V
Grand C4 Picasso 2.0 HDiF Exclusive EB6V
Grand C4 Picasso 1.6 HTP Exclusive
Grand C4 Picasso 165 HTP Shine
![Avatar](/images/avatars/default_set/penguin.gif)
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara Picasso 1.6 16V Caractere
- Xsara Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat Panoramadak
Da’s mooi ! Dan denk ik dat ik nu een parrot carkit mki9200 laat inbouwen in mn xsara picasso aangezien mijn iphone ook is voorzien van 4.1
Nu: Xsara Picasso 2.0 Exclusive
Hiervoor: Xsara Picasso 1.6 Caractere - Grand C4 Picasso 2.0 Exclusive - Xsara Picasso 1.8 Difference 2 - C4 Picasso 1.6 THP Business - C5 Break 1.8 Ligne Prestige- C2 - AX