Verstralers Bumper
Rubn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

Gepost: 24 augustus 2010 12:03 AM

Hallo,

Ik ben nu al een eindje de trotse eigenaar van een berlingo Bj 2007. Ik had graag vooraan op de Bumper 2 verstralers geplaatst. Weet er hier iemand hoe je dit best aanpakt. Elektrisch aansluiten is geen probleem, ik vroeg me gewoon af hoe ik ze best moteerde ? Alle tips zijn welkom.

(PS: bull-bar is geen optie.)

Mvg Ruben

Profiel  

Marcel01
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 306

Gepost: 26 augustus 2010 01:32 PM
  [ # 1 ]

Hoi Ruben. Verstralers plaatsen kun je op 1000 en 1 mogelijkheden doen. Maar het beste is, als je een stevige ondergrond pakt, waar je de verstraler plaatst. De bumper is van kunstof, en als je je lampen hierop monteert, zou het kunnen gaan scheuren, of je lampen trillen de hele tijd, en je moet een aparte massadraad trekken…
Beste lijkt mij, om een goede plek op te zoeken, waar jij ze mooi vindt staan, en er een solide versteviging in / op / achter de bumper te maken. S6 en we zien graag foto’s !

Profiel  

MichielMaas
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 52

Gepost: 28 augustus 2010 11:28 AM
  [ # 2 ]

Gaat het om grote verstralers of kleiner model. Fotootje?
Ben erg benieuwd naar het resultaat.
Heb een Volvo gehad en die worden in de winterperiode wel eens met hele dikke exemplaren uitgerust.
Voorbeeldje

Dat lijkt me wel wat cvoor de donkere dagen en mijn ritjes over donkere dijkjes.

Graag het eindresultaat laten zien. Smile

http://www.everyoneweb.com/mijnVolvo/ en Berlingo
Er is meer in het leven dan een Volvo.

Profiel  

Rubn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

Gepost: 05 november 2010 02:09 PM
  [ # 3 ]

Ik heb er eindelijk eens tijd voor gemaakt. Het was wel niet simpel om een bevestiging te maken voor de lichten.
De dwarsblak achter de bumper is namelijk in plastiek. De lichten zijn HELLA rallye 3003 compact.
Hier de Foto’s Smile

Profiel  

Marcel01
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 306

Gepost: 05 november 2010 02:18 PM
  [ # 4 ]

Dat ziet er zeer netjes en stoer uit! Best Old School eigenlijk, maar dan in nieuw jasje…
Tegenwoordig zie je bijna geen verstralers meer op auto’s, vergeleken met 20 jaar geleden.
Waarschijnlijk omdat de kwaliteit van de lampen stukken verbetert is. Wink

Profiel  

BEkevin
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 84

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 29 januari 2011 04:19 PM
  [ # 5 ]

marcel01,
verstralers zijn idd steeds minder aanwezig op de weg (heb ik ook al willen merken) het is zelfs zo dat Volvo stopt met mistlichten vooraan omdat deze geen meerwaarde meer zijn ten opzichte van de hedendaagse koplampverlichting.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook