Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Thanks voor de tip!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
De Brix doet het momenteel prima op LPG. Verbruik ligt nu wel rond de 1 op 10.5. Maar daartegenover doet het motortje wat ie doen moet: lekker relaxed door de versnellingen heengaan. Ik verbaas me er elke keer weer over dat ze al bij zo weinig toeren makkelijk oppakt. Beat that moderne 16 klepperts! Nee, de BX bevalt me uitstekend. En ondertussen kan ik toch wel goed merken dat de bollen weer allemaal op druk zijn. Zoonlief vindt de BX trouwens veel cooler dan de Xantia, komt met name door het feit dat het een Break is, aldus Sven.
Best prettig als je familileden hebt die zich niet schamen voor een BX nietwaar?
Morgen het karretje maar eens wat TLC geven. Dat heeft het bakkie wel weer verdiend.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
TLC?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Tender loving care.
Lekker wassen en poetsen.
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Na het poetsen de Brix maar eens van geel licht voorzien en de dorpels “vermaarend”.
Onze Berlingo ook meteen maar van geel licht voorzien, staat de wagen ook prima trouwens.
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
goed bezig! wat een prachtige BX is het ook
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Dank je. Had ik al verteld dat ik gisteren met 5 man en wat bagage heerlijk over de A7 heb gereden? Wat veert zo’n BX dan lekker zeg, en strak op de weg, echt genieten.
Wederom weer positieve reacties op de stoelen. “Oh wat een zachte stoelen, wat zitten die lekker”.
Dat geel licht staat de BX bijzonder goed!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Dat gele licht staat ze echt goed! Dat wil ik ook op de Digit..!
De Xsaar dan weer niet…
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 27894
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Bij elke auto met H4 lampen natuurlijk een hele simpele en goedkope upgrade
Bij de Xsara al zou je het willen wordt dat een stuk lastiger met H7 lampen.
Volgens mij heeft een H7 toch dezelfde afmetingen als een H4 en dan zou het moeten lukken met zo’n geel kapje dat je los kunt kopen en op de lamp kunt klikken. Heb ze ook om mijn Philips Xtreme power gezet voor een enorme bak geel licht. Met die dingen hoef je nooit naar gele H4’s te zoeken.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Kijk eens aan wat ik nu weer vind: http://www.gomaxx.com/vmchk/Licht-Lampen/Vervangingslampen/Halogeen/3206-H7-55W-12V-lampenset-Geel-Retro-look.html.
Er zijn overigens her en der wat draadjes over geel licht. Ik heb inderdaad kapjes over de lampen. Ik heb ze besteld bij 2CV parts, zeer snel bezorgd.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Een BX rijdt mijns inziens het lekker met veel belading, dus ik kan je A7-verhaal beamen
Totaal aantal Berichten: 27894
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
bearwil schreef:Volgens mij heeft een H7 toch dezelfde afmetingen als een H4 en dan zou het moeten lukken met zo’n geel kapje dat je los kunt kopen en op de lamp kunt klikken. Heb ze ook om mijn Philips Xtreme power gezet voor een enorme bak geel licht. Met die dingen hoef je nooit naar gele H4’s te zoeken.
Beetje offtopic, maar op een H7 lampje gaat een H4 kapje niet passen. Je krijgt dat grote kapje ook nooit door het gaatje van een H7 lampje heen, dus moet je je koplamp uit elkaar halen.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Mooi Patrick! Die wasbeurt verdiende ie wel En geel licht is inderdaad mooi met wit.
Overigens is bij mijn TRS de lichtopbrengst beter geworden sinds de stroom via een relais loopt. Alleen moet nu de kachel in ‘t interieur eerder aan ivm een koele lichtschakelaar