Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 01-05-2005
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Van mijn XM 2-3 tct werkt de blower van mijn kachelunit soms wel en soms niet op de diverse snelheden?
Tijdens een rit gaat hij plotseling zelf weer draaien,of met een harde tik tegen de tunnel?
Is dit een kwestie van een slechte zekering aansluiting,of van de electronica op of nabij de blower?
Beruchte zekeringhouder (3) reeds vervangen.
Bedankt.
C5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
Tja, als je zeker weet dat de zekering goed is, dan zijn de volgende verdachten de koolborstels.
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Rond de 300.000 km zijn de koolborstels doorgaans versleten.
Ik heb nieuwe laten maken voor € 50.
Misschien een idee om een serie te laten maken, kost dan minder per stel.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop