Goedendag,
Mijn originele radio/cd speler in mijn picasso (01/2003) vertoont wat problemen.
Met name de cd speler slaat regelmatig over (mogelijk ouderdom ?)
kan iemand mij vertellen of deze originele radio/cd speler nog nieuw te koop is ??
Groet,
R. Bellaart

Totaal aantal Berichten: 148
- Xsara Picasso 2.0 HDI
Ja, die zijn nog te koop. Helaas zijn ze erg duur. Ik meen zelfs meer dan 300 euro.
Een optie is om een andere radio te plaatsen. Stuurbediening van de radio is met een juiste kabel, en het juiste merk radio (weet zo even niet welke), toch te gebruiken.
Heb je geen stuurbediening van de radio, dan maakt het niet uit welke radio je plaatst.
Enige tijd terug was ik bij de dealer om een originele radio aan te schaffen. De prijs en de “mindere” geluidskwaliteit (volgens de medewerker bij de onderdelenbalie) hebben mij doen besluiten om een andere radio te kopen bij een grote elektronicazaak.
“Sure it’s quiet, for a diesel. But that’s like being well-behaved… for a murderer.”
Kijk ook eens op: http://xsara-picasso.mijnalbums.nl/
Jawel ik heb wel stuurbediening.
Hoe zit het dan met de gegevens op het display ? Worden deze dan ook nog weergegeven ?
Groetjes,
Ronald

Totaal aantal Berichten: 148
- Xsara Picasso 2.0 HDI
Ik dacht van wel. Maar alleen met een bepaald merk en een speciale kabel, maar meer weet ik er niet van.
Plaats je een andere radio, dan geeft het display geen zender meer aan. Ik vond dat niet erg, ik zet de boordcomputer op hoeveel km ik nog kan gaan. De radio staat toch altijd op dezelfde zender.
“Sure it’s quiet, for a diesel. But that’s like being well-behaved… for a murderer.”
Kijk ook eens op: http://xsara-picasso.mijnalbums.nl/
Pioneer Deh-2200ub (4x50 Watt)
Is dit een wellicht een geschikte radio voor de xsara picasso met stuurbediening?
Dit staat o.a. bij de specs:
Uitvoering:
•Tuner: RDS
•FM, AM, LG
•BSM
•PTY. CD-speler: Schokbestendig CD loopwerk
•CD-tekst
•ID3 tag display
•MP3 tekst. Versterker: BMX
•Equalizer
•Loudness
•Telefoon-mute. Algemeen: Aansluiting voor bestaande bediening op het stuur