hoi hoi
Ik heb nu sinds twee jaar een c4 fijne auto dacht ik tot na een viertal maanden dat de problemen begonnen . Om te beginnen had ik een lek aan de carter (schroeven waren niet goed vastgedraaid zeiden ze) vervolgens begon ook mijn stuur te kraken bij het draaien wat goed voelbaar was. Na een zevental maanden begon het elektronica probleem de kop op te steken,mijn ruiten begonnen te haperen of deden ze totaal niets. De auto ging binnen voor herstelling van het kraken van het stuur en elektronica en ik kreeg hem erger terug. Het stuur kraakte nog de ruiten deden hetzelfde maar nu begonnen de spiegels mee te doen en nu begon mijn auto ook naar links af te wijken bij het optrekken. Na 15 maanden kreeg ik nog een lek aan de turbo, de hele motorkap en motor hing vol met olie dat was niet zo erg zeiden ze maar werd gemaakt. Natuurlijk steekt citroen eerst alles op de klant ze hebben zelfs stukken vervangen zonder dat ik er iets van wist dus heb ik klacht ingediend en gaan ze hem proberen te maken. Hetgene waar ze geen oplossing echt voor weten is het scheeftrekken als ik mijn stuur loslaat als ik optrek in derde versnelling dan kan ik op een 50 meter aan de andere kant van de baan zitten ze weten zelf niet hoe het komt of wat ze eraan kunnen doen ze denken een rollement aan de rechter schokdemper ma daardoor zal die niet weg trekken op de versnelling waar het meeste kracht op zit zelfs op kleine oneffenheden kan mijn auto opeens wegtrekken is echt geen veilige auto nu. Mijn vraag is of er iemand is die ongeveer hetzelfde probleem heeft gehad met het wegtrekken of misschien weet waardoor het echt zou komen dat die zo wegtrekt? ALVAST BEDANKT