citroen xsara uit 99 met stuur probleempje
skip
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 08 september 2010 12:17 PM

Hallo zit er voor het eerst op en heb een stuur probleem na het uitlijnen staat mijn stuur nog steeds een ietsje naar links hoe kan ik dat euvel oplossen of ligt het aan de uitlijner kwikfit ben er 2 x in 1 week geweest vond het niet goed en ze hebben het de 2 de keer kosteloos gedaan maar hij staat nog ietsjes naar links niet veel maar toch voor het oog storend kan dit kwaad en waar kan dat aan liggen ,voor het uitlijnen stond hij naar rechts ,en nu naar links wel weinig ,kan iemand mij een goed advies geven wat ik zou kunnen doen om het op te lossen Mvg skip

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 08 september 2010 01:12 PM
  [ # 1 ]

Allereerst welkom, skip.

Als de monteur het stuur niet goed gefixeerd heeft in de 0-stand dan kan het inderdaad voorkomen dat je stuur iets uit het midden staat als de auto rechtuit rijdt. Dit kan de monteur voor je oplossen door hem opnieuw (en nu wel zoals het hoort) uit te lijnen. Wellicht is het ook mogelijk om het stuur te demonteren en deze een tandje te verdraaien. Of dit bij jouw model ook kan, durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

Succes!

PS. we zijn op dit forum niet vies van wat interpunctie. Dat leest een stuk makkelijker. Wink

Profiel  

skip
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 08 september 2010 02:31 PM
  [ # 2 ]

Aller eerst bedankt voor de snelle reactie ,en ga weer van de week terug met de informatie die ik nu heb richting kwikfit ,dacht al een beetje die richting op dat ze niet goed het stuur recht zetten en dan gaan uitlijnen ,maar bedankt voor de informatie en dat bevestigt mijn vermoeden ,mvg skip

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook