2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

najaarsrit CX-club
Laurensvzb
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 615

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 02 oktober 2010 12:18 AM
  [ # 16 ]

Is er nog iemand die de wisselprijs voor mij kan meenemen naar Zwolle en omstreken?

Ex: CX 22 TRS

Profiel  

Mark Gielen
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2214

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Gepost: 02 oktober 2010 11:42 PM
  [ # 17 ]

zo,

vandaag mevrouw nog even wash en nu maar hopen dat het morgen niet very very sad zo dat het niet voorniets is geweest, maar volgens het weerbericht is het   cool cheese op en naar het noorden en morgen optijd vertrekken, dus vanavond op tijd naar sleep

maar het wordt morgen vast een nice day

Mark

CX 2000 pallas ‘78  

citroencx.eu
Facebook

Profiel  

Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1823

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 03 oktober 2010 01:15 AM
  [ # 18 ]

Hier in Groningen ga ik maar eens te bed, omdat de Cassis Nacré van jmmj over welgeteld 7,5 uur voor de deur staat… Zelfs Zwolle is ver weg bij Groningen Laughing

Tot morgen!

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27923

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 03 oktober 2010 09:31 PM
  [ # 19 ]

De rit zit er weer op Wink

En wat een mooie rit was het. Het weer zat natuurlijk vandaag ook wel heel erg mee.
Veel door natuur gereden met vaak een prachtig uitzicht. Ik denk dat langste rit die ik gereden heb, zo’n 130 a 140 km Wink

De afwisseling was ook erg leuk. Stukje rivier over varen, dan weer stukje onverhard door de modder, stuk verder op weer een natuurgebied in waar het ongeloofelijk druk was. Volgens mij gaven de CX daar best nog wat bekijken. Maar voor ons was er ook genoeg te zien. Waarschijnlijk was er ook Masserati club aan het rijden, want daar reden er erg veel van. Maar er waren ook genoeg andere leuke oldtimers te zien. Over de motoren maar niet te spreken…

En natuurlijk weer wat foto’s geschoten Smile

Wie komt er nou weer met een SM naar een CX Club rit? Laughing

Treintje rijden Wink

Wachten om over te varen.

We pasten er niet allemaal tegelijk op Laughing
Tja wat wil je met een CX of 15…

Kuilen ontwijken Laughing

En de rest van de plaatje zijn hier te vinden: Album

Een leuke geslaagde rit weer Wink

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 03 oktober 2010 10:10 PM
  [ # 20 ]

Het was een topper vandaag. Het begon noodgedwongen geweldig. De CX heeft me de laatste een paar keer achter elkaar perfect in de steek gelaten en daarom werd het vandaag de SM. Nou die heb ik op weg naar Zwolle lekker uitgelaten. In ongeveer een uur en vijf minuten was ik in Zwolle. Vervolgens met Peter opgereden, z’n zoon Tjerk, Vincent, Mark en de Hier nog onbekende Evert verwisselden de plaatsen achterin bij Peter en mij. Het schijnt, dat er een leuk YouTubeje aan zit te komen over een hol geslagen SM gedurende de eerste etappe. Na de eerste stop wilde Mark even de SM uitproberen. Nou, hij was daarna de hele dag niet meer achter het stuur vandaan te slaan.

Het was een topdag met weer een bijzonder hoge opkomst. En wat me ook dugd doet, dat is, dat een boel clubleden van Hier een steeds groter deel van de opkomst maken. Forum en club verterken elkaar zo. En dat is goed nieuws. Aangezien de club weinig contactmomenten heeft, is het forum daar een prima vervanging voor.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1823

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 03 oktober 2010 10:53 PM
  [ # 21 ]

Groningen is ook weer thuis! Ik hoop niet dat er flitsers langs de weg stonden, want met z’n 5’en in een GTi gaat gewoon steady 160-170 hoor Smile

Het was een topdag en heb genoten. Afgesloten met oesters, witte wijn en een zonnetje (en een kapotte GS die door de ANWB weer aangeslingerd werd op de achtergrond Wink), kan niet beter dus. Tot de volgende keer!

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6488

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 03 oktober 2010 11:02 PM
  [ # 22 ]

Een gezellige dag inderdaad. Leuk om eens in levende lijve kennis te hebben gemaakt Nelis. En die GS loopt weer als een zonnetje hoor. Smile
Mensen met mooie, scherpe en op hoge resolutie geschoten foto’s kunnen die aan me doorsturen, dan kan er in het volgende nummer van La CX en Route nog een mooie impressie mee. PB in dat geval maar even voor mijn mailadres. Als het er veel zijn is uploaden naar de server van de CCCN ook een optie:

cxclub.pjdenhaan.com
inloggen met gebruikersnaam “gast” en wachtwoord “upload”
klik op “create directory” om een map aan te maken en uploaden maar

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

Mark Gielen
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2214

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Gepost: 03 oktober 2010 11:37 PM
  [ # 23 ]

Zo,

dat was weer een fantastische dag met geweldig weer. De rit voerde langs vele leuke wegen en langs mooie waterpartijen.

Voor een fotosessie klik de volgende link foto’s

@Mulder als er een mooie foto voor je tussen zit laat maar even weten ze zijn allemaal op hoge resolutie

Mark

CX 2000 pallas ‘78  

citroencx.eu
Facebook

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 04 oktober 2010 12:51 AM
  [ # 24 ]

Je hebt pb.

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 653

- CX 2400 GTi
Gepost: 04 oktober 2010 01:07 AM
  [ # 25 ]

oeioeioei.. kzie dat ik aardig wat gemist heb… Sad goed te zien dat het een geslaagde dag is…

volgende keer proberen we er toch echt bij te zijn..

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 04 oktober 2010 09:59 AM
  [ # 26 ]

Dat was een leuk dagje! Gastvrij ontvangen bij Emerpark in Zwolle en een prima georganiseerde rit met lekkere hapjes aan het eind. Allen die zich daarvoor hebben ingezet, dank! halelujah
Degene die het prachtige weer heeft geregeld, ook dank… angel

Er moest er inderdaad weer eentje met een SM komen; nou ik vond het helemaal niet vervelend om te moeten trappen om een SM bij te houden en steeds die prachtige achtersteven in het vizier te houden. cheese
Ik was nog nooit over de Posbank geweest en stond te kijken van dit bijna on-Nederlandse landschap en de haarspeldbochten. De rest van de route was ook fraai!

Ondanks de SM kwamen we veruit als laatsten binnen. Lang van het zonnetje genoten op terrasjes… Verder moest de SM 2 keer door de wasbox vanwege een paar vermeende modderspatjes… Rolling Eyes  Wink
Dus bij aankomst in de Woeste Hoeve moest de keuken nog even voor ons aan de slag…

Ik weet zeker dat Tjerk en Vince nog met mooie foto’s en video gaan komen, maar de heren moeten weer gewoon naar school, dus dat zal nog wel een paar daagjes op zich laten wachten. Maar ik zal zeker promoten dat ze dit voor de clubsite beschikbaar stellen.

Profiel  

Roadmaster 7
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 432

- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Gepost: 04 oktober 2010 12:11 PM
  [ # 27 ]

Prettig om mezelf gelijk op de foto te treffen bij de SM waarin ik kennis heb mogen maken met het GT gevoel zoals het hoort. Wat een auto!

En idd, Peter.
Je mag er op aandringen dat er resultaat komt want de intro is werkelijk geworden wat ik had gehoopt.

Ik hoop dat je er met trots naar kan kijken elke keer dat je beseft dat het jouw CX is! Very Happy
Ik werk er hard aan maar school eist veel tijd op.

Het wachten zal lonen!

———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-

Profiel  

Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3762

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 04 oktober 2010 05:07 PM
  [ # 28 ]

Het was idd een heerlijke dag! Voor mij ook veruit de langste toerrit, en daarom alleen maar leuker. Net zoals Mark was ik bijna niet meer uit de SM te krijgen toen ik er eenmaal in zat, en ik vond het stiekem ook erg jammer toen we bij het eindpunt arriveerden… Razz Wat een geweldige auto zeg! Verder was de route echt prachtig, er zaten stukken weg bij die eruit zagen alsof het niet in Nederland was, maar ergens in een ver oord.

Aan mijn foto’s ga ik zometeen beginnen. Het zullen er niet veel zijn omdat ik momenteel nogal veel problemen met het lopen heb, en dus kon ik niet om elke auto heen lopen voor een uitgebreide fotosessie. Maargoed, beter iets dan niets Very Happy

Het lijkt me trouwens erg leuk om mijn foto’s voor de LCER beschikbaar te stellen, wanneer komt het volgende nummer uit?

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 04 oktober 2010 05:22 PM
  [ # 29 ]

Zodra ik voldoende foto’s heb… Wink
Het is de bedoeling dat het begin volgende week naar de drukker gaat, dus zeg maar eind oktober. Dus dat betekent dat foto’s in de loop van deze week bij ondergetekende moeten zijn.

Profiel  

Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3762

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 04 oktober 2010 06:22 PM
  [ # 30 ]

Ok, dat gaat wel lukken.

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  

2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook