Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Wat een prestatie kanjer! Diep respect…
Zie je in Joure!

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Vandaag de puntjes op de i gezet,
kilometertellerkabel erin gezet en nu werken gelijk maar ff nog een glaasje op het dashboard vv (zat een kras op).
Handrem afgesteld volgens de uitleg van Walter (wbogaerts) en nu staat de handel niet meer horizontaal als ik de handrem aantrak en doet het ook nog.
carterplaat er weer onder, reserve wiel erin, onstoorcondensator bobine nog ff vast gezet en dat opname geval op de vierde bougiekabel nog ff ertussen gepruts, maar dit is meer voor het oog.
Morgen de dame maar eens wassen van van 5 maanden stilstaan wordt ze niet schoner, en daarna morgenmiddag nog maar eens een tour in de omgeving maken als test voor volgende week.
en ja nu ben ik echt klaar met dit project, ik ga het nog missen die reuk van olie en die vette vingers. Ik moet zeggen ik heb er afgelopen 5 maanden een hoop van geleerd en weet nu precies hoe het in elkaar zit en dat is wel fijn mocht er ooit een probleem zijn, en het is mij niet tegengevallen om het allemaal zelf te doen. Het lastigste moment was blok weer heel uit het tuinhuis te krijgen en verder zijn er eigenlijk nauwelijks tegenvallers geweest.
Maargoed er wachten links en rechts nog wat kleinere klussen, de achterremmen nog een keer vv en 2 kleine roestblazen op het blikwerk, eens kijken of ik daar ook zo handig in ben.
Voor de liefhebbers nog een paar plaatjes,
o ja en natuurlijk ff die olieplekken van de oprit poetsen.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 2529
- C35 Hilton XLS
en nog even een originele luchthoorn scoren Mark, die blauwe
Citroen c32 Hilton XLS

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Volgens mij zijn die horens weer bouwjaar afhankelijk zoals ik heb gemerkt dat alles bij iedere CX wel anders is. Ik heb iig foto’s van CXén de rode hoorns.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 2529
- C35 Hilton XLS
Oke, ik dacht dat die dingen altijd blauw en van aluminium waren, maar het kan zomaar hoor ik heb ook alleen maar een 76er als referentie.
Citroen c32 Hilton XLS
Het ziet er onder die motorkap heel goed uit. Goed gewerkt daar in dat tuinhuisje. Gooi wat kattenbakkorrels op die olie vlekken. Duurt een poosje maar je stoep wordt weer schoon. Als t nat wordt (regent) gaat de olie drijven en wordt opgenomen door de korrels.
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.
Mark het ziet er weer prima uit onder de kap proficiat, kun je weer lekker zweven.
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ziet er mooi uit onder de kap!
Ik heb overigens zwarte luchthoorns
Diep respect… Ziet er fantastisch uit!
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93