raamschakelaar rechtsachter
cybexxm
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 51

- XM Turbo 2.0 CT VSX
- XM 2.0i 16V Y4CZ
Gepost: 18 september 2010 09:32 PM

Wat ik nu weer meemaak….ik had een tijdje geleden mijn raam mechanisme gerepareerd, en deze deed het weer goed.
Ik had ook een 2de hands schakelaar uitgezocht bij Civer, maar het bleek later dat ik het raam met de middenconsole schakelaar wel open kon doen maar niet meer dicht. Dat moest ik dan doen met de deur schakelaar zelf.
Vandaag had ik eigenlijk voor het eerst dat raam opengedaan, en probeerde bij thuiskomst deze weer dicht te doen….....maar mooi niet, als ik op de middenconsole schakelaar drukte, hoorde je wel een geluid van een raam dat nog verder naar beneden wil, maar terug omhoog ho maar!

Dus toen maar even de schakelaar van de linker achterdeur geprobeerd….....geen resultaat….na een hoop proberen kreeg ik het eindelijk voor elkaar door de rechter en de linker middenconsole schakelaar tijdelijk om te wisselen…pfff gelukkig maar anders had ik de deur weer mogen demonteren…kwa inbraak of regen.

Heeft iemand een idee hoe dit komt?...het lijkt erop dat geen van de schakelaars identiek zijn.

Gr Cybexxm

test

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook