Ik heb vorige week een rechterbuitenspiegel op de kop getikt omdat bij mijn beschermkap de lak los laat. Maar nu weet ik niet hoe ik het kapje los moet krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Want de complete spiegel overzetten lijkt me ook niet echt een goeie optie. en dan heb ik weer kleurverschil met het gedeelte wat aan de deur vast zit. Ik hoor graag van jullie bevindingen.
Groeten Jos
Nu:
C4 1.6 HDI 16v
Ex:
Xsara 1.6 16v VTR
hallo Jos,
in het verleden als eens eerder mijn spiegelkap los moeten halen.
kwam dit nog tegen in mijn favorieten , misschien heb je er wat aan.
http://c4owners.org/plugins/forum/forum_viewtopic.php?68911.post
Ik heb er zeker veel aan gehad. Hartstikke bedankt.
Groet Jos
Nu:
C4 1.6 HDI 16v
Ex:
Xsara 1.6 16v VTR
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_15157.jpg)
Totaal aantal Berichten: 152
- C4 (2004-heden) Coupe 1.6 HDI 110
@ Jos,
Zoals ik in dit topic lees heb jij de spiegel los gehad.
Kan jij mij ook aangeven hoe het zit met de electrische verstelling van de spiegels? Zitten die op de spiegels.
Volgens de link waarop staat beschreven hoe je dit allemaal kan demonteren lijkt het er op dat er op de spiegel aan de achterkant een rondje zit voor de verstelling.
Ik heb nl van die folie spiegelverwarming gekocht die ik in wilde bouwen (zie ander topic) maar nu lijkt het dat ik dit dus niet op de achterzijde kan plakken.
Voordat ik alles los ga halen was ik benieuwd naar jou bevindingen.
Gr Marcel
Achter op het spiegelglas zit inderdaad een ronde bevestiging. Dus ik denk niet dat ik dat je daar een sticker overheen kan plakken. Deze zou dan klem komen te zitten tussen de bevestiging en het spiegelglas. Maar ik heb echter nog wel een spiegel liggen met verwarming voor de rechterkant. Bij mij zit het er namelijk ook niet op en heb dus een spiegel nog over. Het is wel een rode maar de beschermkap is natuurlijk makkelijk over te zetten.
M.v.g Jos
Nu:
C4 1.6 HDI 16v
Ex:
Xsara 1.6 16v VTR