Nadat een deel van de dashboardverlichting het niet deed, zijn nu alle lampjes waarschijnlijk defect.
Heb voorheen van meerdere merken vervangen, maar deze zit iets ingewikkelder in elkaar lijkt me en wil uiteraard graag alles netjes vervangen. Wie heeft dit al gedaan en heeft er tips, liefst met foto’s?
bvd!
Groeten Fred,
Citroen Xsara Coupe 1.9D 1999
Was het toevallig dat enkel rechts, of enkel het linkerdeel van het dashboard as uitgevallen? Dat kan volgens mij ook zitten in de dimmer voor de dashboardverlichting (dat wieltje links van de stuurkolom).
Vossie schreef:Was het toevallig dat enkel rechts, of enkel het linkerdeel van het dashboard as uitgevallen? Dat kan volgens mij ook zitten in de dimmer voor de dashboardverlichting (dat wieltje links van de stuurkolom).
Heeft even geduurd, maar heb pas de dimmer vervangen (door 1 van de sloop) en nu doet idd de linkerkant het weer! De lampjes zijn dus duidelijk niet stuk, misschien is ook deze dimmer die ook uit ‘98 komt niet helemaal ok. Heb nog een 2e van de sloop, die zal ik ook eens proberen..
Misschien wel een goede tip voor mensen die meteen de klus beginnen om dashboard etc te demonteren!
Groeten Fred,
Citroen Xsara Coupe 1.9D 1999