Een vriesvak had ik nooit eerder gezien.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Heeft “De Wok” al APK.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 15
- C35 Camper 2.0 benzine
Team “Niet mokken”
- Xsara Scootertje.
Maarrrrr WOKKEN!!
Na afloop hebben we lekker gewokt en de mensen daar getrakteerd op een enorme knal
Leuk verhaal zeg! En het ziet er niet eens verkeerd uit! Jullie gaan ‘m toch niet tè erg toetakelen voor the carbage rally??
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
foto’s laten een hoop niet zien, hier zit echt nog een flinke las klus aan voordat we over een kleurtje na gaan denken.
- Xsara Scootertje.
Waar ga je haar oplappen Maarten,bij de beunklub?
Het zou daar kunnen nu die Mitsubishibus daar weg is. Die staat trouwens nu bij mij in de straat. Beunvriendelijk buurtje.
Wim,
Disciplus Simplex
- C35 Camper 2.0 benzine
We gaan ‘m opknappen bij de beunclub ja, hij staat er al voor de deur.
Morgen even lid worden en lief vragen of we een tijdje binnen mogen staan.
Word een gezellig boel daar, laat maar weten wanneer jullie eraan gaan werken, dan kom ik wel voor de mentale steun
- C35 Camper 2.0 benzine
De middendemper moet nog wat mee gebeuren, misschien kan degene die ‘m heeft gesloopt ‘m ook weer maken
Morgen even lid worden, vandaag was er niemand die wist hoe dat werkt. Maar op maandag zijn ze officieel ook niet open..
Totaal aantal Berichten: 7580
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik heb op Marktplaats nog even jaloers naar de stahoogte zitten kijken. En het toch wel erg nette interieur. Maar ik heb al een hobby - die dankzij de dieselmotor ook errug veel lawaai maakt. Maar wij konden er afgelopen week wel gewoon mee kamperen (inderdaad - koelkast op gas als je onderweg geparkeerd staat, op accu als je rijdt en op 220 op de camping - alleen bij ons geen bitterballen in het vriesvak). Gefeliciteerd met dit ding en succes met de APK-werkzaamheden.
Alex_C35 schreef:De middendemper moet nog wat mee gebeuren, misschien kan degene die ‘m heeft gesloopt ‘m ook weer maken
Hehehe, is goed, die demper kan wel weer gefixt worden, en anders gewoon doorlussen met een stuk pijp.
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Het is een leuke camper, veel succes en plezier !
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !