Schade deur C4GP
johnv
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

Gepost: 09 oktober 2010 10:35 AM

Sinds kort drie kleine deukjes op handgreephoogte in linkerportier van mijn C4GP. Dacht zelf aan parkeerschade.
Bij servicebeurt in de garage werd mij gevraagd of ik een aanrijding gehad had, want de balk in de portier (balk voor side-inpact) is aan éen kant los…..
Dit kan volgens mij nooit komen van die kleine deukjes in de deur. (Nog geen cm diep)
Nu vermoed ik dat de balk niet goed gezeten heeft en door het geregeld dichtdoen van de deur van zijn plaats is geschoten. Wellicht zit het plaatmateriaal van de deur op een paar punten gelast aan de balk en zijn zo de deukjes ontstaan.
Iemand die weet of dit kan of heeft iemand dit ook gehad?

Kan iemand vertellen hoe ik de bekleding aan de binnenkant van de deur los kan maken om zelf inspectie uit te voeren? Heb 3 schroeven gevonden (Bij opening en en bij scharnierkant) en 3 schroeven onder de handgreep. Bekleding gaat niet los. Waar vergeet ik iets of hoe welke kant moet ik op schuiven o.i.d.?

Bedankt!

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 09 oktober 2010 11:21 AM
  [ # 1 ]

Ik heb er hier nog nooit iemand over gehoord, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan. Wel vervelend overigens.

Er zijn wat mensen hier die al eens de deurbekledingen los gehad hebben ivm folie op ramen aanbrengen ed. Hopen dat zij dit lezen zodat ze jou van de nodige tips kunnen voorzien.

Succes!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook