Totaal aantal Berichten: 527
- Xantia 1.8i 16v
Beste mensen,
Aangezien het Xantiaforum weer eens om 3 uur off-line is post ik de vraag hier maar even….. ( heel irritant! )
WAT zijn er voor spooiler pakketten geleverd voor de XANTIA ?
Ik weet dat er en orgineel set is wat gemaakt is door Zender…. ( manta 400 op het xantia forum heeft die )
maar wat is er nog meer ?
Ik bedoel ik kom skirts tegen, achterspooilers ala activa, hoog + laag al dan niet met 3e remlicht, en langer door lopend naar de voorkand of juist kort ...
losse skirts ... andere bumpers , morettes + andere grill, maar ook bumper lippen ..
Ik wil graag een idee hebben wat er is en wat er kan ?
Foto’s van standaard spooilers enzo zijn meer dan welkom, en mogen wat mij betreft met vermelding van het set type of de combi gepost worden in dit topic
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
als je op “spooiler” gaat zoeken zul je niet veel resultaten tegenkomen denk ik!
bij cittuning hadden ze een 2 tal spoilerpaketten maar eigenlijk waren deze dus allemaal voor de type 1a en 1b.
Bij de dealer hadden ze er ook 1 voor het type 2 (zie bij xantia clubpagina de accesoires lijst)deze ben ik nog nooit tegengekomen.
dus op een rijtje:
cittuning voor type 1a 1b .cituning modellen
musketier 1a en 1b xantia set musketier
zender heeft een set gehad.
en er is een “monster” set voor te krijgen bij kb tuning in Nispen.
ik heb de folder van cittung op de pc staan via een adobe file maar weet niet hoe ik dit on line kan zetten.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Harm schreef:als je op “spooiler” gaat zoeken zul je niet veel resultaten tegenkomen denk ik!
Jij kan beter spellen? Help de topic-starter dan even….
Citroen!
OK, om te helpen: zoeken op “spoiler” levert waarschijnlijk meer resultaat op.
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Dat lijkt er meer op, bedankt!
Citroen!