is wel al gepost maar ik mis toch echt de knop “Alle berichten als gelezen weergeven” bij ieder model
nu kan ik of alles doorlezen of alles in 1 keer als gelezen weergeven!
Ik vind het nieuwe forum er mooi uitzien! chapeau.
Ben het alleen wel eens met de mensen die aangaven wat knopjes te missen, maar ik neem aan dat dat op korte termijn wel goed komt.
Goed nieuws: ik heb het knopje ‘Markeer alle onderwerpen als gelezen’ er weer in gezet.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
erwt schreef:Goed nieuws: ik heb het knopje ‘Markeer alle onderwerpen als gelezen’ er weer in gezet.
OK!
Nu de “Ga-naar-pagina-verwijzing” ook nog aan de bovenkant erbij en de gebruikersvriendelijkheid is verdubbeld!
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Kijk…...dit is andere koek…....René heeft een 20 inch monitor voor me *geregeld*
Nu zit ik dus met een LEL van een monitor voor m’n neus ....het bureautje is nu ook meteen aan de krappe kant….maar dat is een klusje voor een regenachtige dag.
Nu zit ik dus op de juiste resolutie….hoef niet meer te scrollen.
forum layout
Ziet er netjes uit. Wel errug strak, maar die reactie lees ik vaker, dus ik zal er verder geen heel verhaal over houden. Bovendien sluit ik mij aan bij de opmerkingen over de plaatjes van auto’s, maar dat is persoonlijk.
Het is in ieder geval verfrissend en je kunt zien dat hier een hoop werk in is gestoken. Petje af, jongens
Groeten Ronald
Bram schreef:Kijk…...dit is andere koek…....René heeft een 20 inch monitor voor me *geregeld*
Nu zit ik dus met een LEL van een monitor voor m’n neus ....het bureautje is nu ook meteen aan de krappe kant….maar dat is een klusje voor een regenachtige dag.Nu zit ik dus op de juiste resolutie….hoef niet meer te scrollen.
En dat voor 300 euro! weinig toch.
René van Maren schreef:Bram schreef:Kijk…...dit is andere koek…....René heeft een 20 inch monitor voor me *geregeld*
Nu zit ik dus met een LEL van een monitor voor m’n neus ....het bureautje is nu ook meteen aan de krappe kant….maar dat is een klusje voor een regenachtige dag.Nu zit ik dus op de juiste resolutie….hoef niet meer te scrollen.
Geen geld….toch ?
Had je er ook niet nog een bureau bij met betonnen poten
M’n arme bureau’tje bezwijkt zo wat
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Nice…..................................... en
Bedankt voor het nieuwe forum Erik.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
mn moddereter-plaatje boven mn naam is kaduuk….
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Bram schreef:René van Maren schreef:Bram schreef:Kijk…...dit is andere koek…....René heeft een 20 inch monitor voor me *geregeld*
Geen geld….toch ?
Had je er ook niet nog een bureau bij met betonnen poten
M’n arme bureau’tje bezwijkt zo wat
Gescheld en getier voor niets. Bram is ook weer van deze tijd
En mijn laptop heeft 1400x1050. Kan je daar ook een ontwerp voor maken?
Zelf vindt ik een 1024x768 ontwerp goed. Alle pc’s die sinds 2000 geleverd worden moeten dit gewoon normaal kunnen weergeven. Kan die dat niet, dan heb je een ultra - ultra - ultra low budget machine.
En ik verwacht dat 1024x768 nog wel een paar jaar meegaat gezien het aantal laptops en tft’s dat nog met die resolutie verkocht wordt.
Ik kan voorlopig nog ff mee
1440x900 breedbeeld laptop
erik wijngaarden schreef:ze zijn er weer hoor
en dan heeft Erik in de tussentijd ook nog tijd gehad om z’n avatar te wassen. En zo hoort het. Bij een opgefriste lay-out hoort een frisse avatar.
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966