e moet het midden laten staan, niet de bovenste en onderste strook ...
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:e moet het midden laten staan, niet de bovenste en onderste strook ...
Blijf vooral proberen het uit te leggen
Die rode Xantia in de S-bocht lijkt me trouwens niet verkeerd om bovenaan te zetten
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Lelijke Eend schreef:het midden laten staan, niet de bovenste en onderste strook
Bassman schreef:Blijf vooral proberen het uit te leggen
Ja, maar nu is het duidelijk: gewoon het midden laten staan:
Wel jammer voor René dattie niet achter het stuur zat. Dan had het toch nog ergens op geleken.
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
beetje bescheiden voorstel….
zijn de foto’s van m’n XTR nog beschikbaar die ik enige maanden geleden heb ingezonden voor dit forum :
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Lange afbeeldingen
Zonder woorden:
De oorspronkelijke onbewerkte foto’s zijn afkomstig van de website van Citroën Martinique. Zullen in de loop der jaren ook wel op andere Citroën sites gepubliceerd geweest zijn.
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
ID66 Moet ff bijkomen van het lachen, klasse Xantia break foto reportage maat, humor in de puurtse zin van het woord.
http://www.ofoto.com/BrowsePhotos.jsp?showSlide=true&Uc=196ho66m.7hsyftq&Uy=-dwjkeu&Ux=0
Gebruik maar wat je gebruiken wilt.
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
JustShootMe schreef:Gebruik maar wat je gebruiken wilt.
Bedankt voor het aanbod, maar soms, soms, ........... Dan zit gewoon alles tegen. Bij het knippen en plakken is er wat verkeerd gegaan. Nou hou ik dit nog over:
Beter dan het was?
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
nie eg…man moet m`n velgen poetsen mooi gedaan joh een XM met pepperpots :thumbsup
kijk nog `ns er staat een compilatie foto bij kan hem helaas niet rechtstreeks hier plaatsen, wil je `m hebben mail ik hem (resolutie is 1024x256 (4 staat tot 1)).
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
Ik vindt het eigenlijk ook wel leuk als er een oud, roestig barrel van een Citroën op de voorpagina staat. Of 3 kleine foto’s naast elkaar in 1 afbeelding waarbij een wrak een mooi gerestaureerde Citroën is. Het meest wordt ook gepost omdat er iets stuk is ofzo, niet omdat de brandstofpomp ofzo zo prachtig glimt of de uitlaat zo mooi niet-lek is ...
Schijt aan originaliteit.
JustShootMe schreef:kijk nog `ns er staat een compilatie foto bij kan hem helaas niet rechtstreeks hier plaatsen.
Doe ik het toch. Wel in ‘t klein. Is denk ik ook wat Lelijke Eend bedoelt. Die XMXJ6 ken ik intussen. Welke uit de compilatie heb je nog meer gehad?
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
ooops, geen idee maat ops: heb gewoon gezocht op type en gedownload. Waar het allemaal vandaan komt….goeie vraag geen idee.
XM van mezelf, 2CV van Punky`s website, DS en Xantia uit dit forum, C5 BBC`s Top Gear; en de rest…???? weet ik niet meer.
XMXJ6…lol..nee deze heeft z`n orginele velgen.
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Leuke Banner. Ik zat al te kijken of dat mijn eigen eendje was die ik zag staan.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Jullie waren zo onder de indruk van die Italiaanse schoen. Daarom hier meer. (Als dit te ver gaat dan verwijder ze maar )
Van de laatste kan ik nog meer foto’s regelen, maar dan ga ik denk ik in strijd met de forum regels. Als ik dat al niet doe.
Ik vraag me af hoe onze knip en plakker die op de vorige pagina’s is bezig geweest, deze gaat bewerken naar lange bruikbare banners.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Totaal aantal Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-03-2004
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Ja maar ............. ja maar
Dit zijn geen Citroën foto’s maar citroenen foto’s ops:
........................................................................................................
Misschien hier nog iets van te gebruiken voor de portal:
http://home.zonnet.nl/r.kerstens/citroen sm publiciteit.htm
http://www.home.zonnet.nl/kerstens99/25jaaridds
.........................................................................................................