Hallo allen,
Er zijn meerdere draadjes hier over het zelfde probleem maar die zijn of al oud of verzanden in andere materie, vandaar maar weer even een nieuw draadje ..
Heb een Iphone (3GS, 32, laatste firmware). In meer dan 50% van de telefoontjes ben ik voor de gesprekspartner slecht of nauwelijks verstaanbaar. Ze klagen over ‘ruis’, ‘zit je in een tunnel?’, ‘blikkerig geluid’ tot en met ‘ik hoor je helemaal niet meer’. Soms gaat het goed en gebeurd het opeens midden in een gesprek. Ik kan mijn gesprekspartner bijna altijd prima horen.
Heb er al vaker over geklaagd bij de dealer, die heeft uiteindelijk een nieuw apparaat ingebouwd en software ge-update. Heeft allemaal niet mogen baten.
Ik weet dat een duosimkaart of een andere carkit (:-)) voorgestelde oplossingen zijn, maar ja daar heb je zo’n ding niet voor. Belangrijker: duosimkaart is voor mij geen oplossing omdat ik veel uitgaand bel en zeer veel contacten in de iphone heb. Ik kan die contacten niet overzetten op een duosimkaart (Iphone zet de contacten niet op sim) en zal dus ieder nummer eerst moeten opzoeken in de iphone en dan handmatig invoeren op de navidrive.
Enfin , ben zeer benieuwd naar de laatste stand van zaken van anderen en/of oplossingen cq tips die iemand heeft voor de slechte ontvangst en/of de duosimkaart!
Alvast dank!
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/default_set/penguin.gif)
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara Picasso 1.6 16V Caractere
- Xsara Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat Panoramadak
Ik heb zelf geen navidrive meer nu ik terug ben van c4p naar xsara picasso… Maar wat ik had gedaan was mn contactenlijst van mn iphone syncen, vervolgens deze in 1 actie kopieren naar lokaal in je navidrive, en gebruiken met een dualsim. Ook niet echt ideaal, maar wel werkbaar.
Nu: Xsara Picasso 2.0 Exclusive
Hiervoor: Xsara Picasso 1.6 Caractere - Grand C4 Picasso 2.0 Exclusive - Xsara Picasso 1.8 Difference 2 - C4 Picasso 1.6 THP Business - C5 Break 1.8 Ligne Prestige- C2 - AX
Thanks, ga ik proberen! Heb 1500+ contacten in de iphone dus ben benieuwd.
Iemand nog tips/oplossingen voor de BT-kwaliteit of is er bekend wanneer er ene update komt?
Ik heb onlangs een software update en een nieuwe microfoon (die in de dakstijl centraal zit) gekregen. Volgens mijn contacten ben ik nu beter verstaanbaar maar is het resultaat nog steeds bedroevend. Ik weet echter zo niet uit mijn hoofd op welke versie ik nu sta.
2 x BX, 2 x Xantia, 2 x C4 Picasso—> 6 x gelukkig