Hoi,
Zo nu en dan weigert mijn C2 te starten, op alle mogelijke tijdstippen. Soms lukt het na een kwartiertje wachten dan weer wel, soms na een dag wachten… Het is niet regelmatig, soms zit er een maand tussen 2 tijdstippen dat hij niet meer start, soms langer, soms korter.. Het is maw altijd spannend of hij het gaat doen ja of nee als je ergens naartoe wil. Hij heeft mij al een paar keer in de steek gelaten, terwijl ik altijd op mijn auto moet kunnen rekenen om te gaan werken enz. en nu kan ik hem niet meer vertrouwen. De garage weet niet hoe ze dit moeten oplossen want als hij rijdt, kunnen ze niet achterhalen wat er scheelt omdat het probleem er dan gewoon niet meer is.Hij geeft geen foutmeldingen. Hij is zo’n 6 jaar oud (C2 14 TDI exclusive) en heeft pas een nieuwe computer geïnstalleerd gekregen, wat op zich al zware kosten waren. Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn met mijn ‘spookauto’?
TDI? Niet gaan vloeken hier he!
Heb je de spanning al eens gemeten? Misschien heeft je startmotor niet genoeg stroom.