Mijn linker dimlicht heeft het begeven.
Nu dacht ik even plaatje eraf, naar de winkel met het oude lampje en nieuwe halen, nieuwe erin en plaatje er weer op,niet dus.
Wie weet hoe ik dit zelf wel kan fixen. Zo moeilijk moet het toch niet zijn.
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Grote rubber dop van de behuizing trekken. Dan de stekker van het dimlicht halen en de twee draadklemmen loswurmen. De H7-lamp (want dat is het) kun je nu wegnemen. Monteren gaat op de zelfde manier in de omgekeerde volgorde. Let er wel even op dat de lamp maar op één manier gemonteerd kan worden. Doe je het verkeerd ga je je medeweggebruikers verblinden.
Het is overigens wel een priegelwerkje maar met dunne vingers en enige ervaring is het best snel gepiept.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
had net mijn xasra (uit 2003) gekocht en kwam toen dit tegen. ik vond het niet zo’n prettig vooruitzicht, maar misschien komt het jou nog van pas:
&imgrefurl=http://rolfje.wordpress.com/2006/03/11/how-to-replace-the-headlights-on-a-citroen-xsara/&h=246&w=640&sz=27&tbnid=1oKj3krWjA-yhM:&tbnh=53&tbnw=137&prev;=/images?q=citroen+xsara+break&usg=__A8fiAtkk2D3HNZ8ncYRBJn1NQoo=&ei=ED3fS_SlAs2KOJS0pJsH&sa=X&oi=image_result&resnum=7&ct=image&ved=0CB8Q9QEwBg
succes - ignas
xsara break 1.6i 16v benzine (2003)