Hallo allemaal,
Heb aardig zitten zoeken of ik hier iets over kon vinden maar niets gevonden. Dus,hoe vervang ik mijn deur ? Het demonteren/monteren,welk gereedschap heb ik nodig ? Heb al zitten kijken en weet dat ik niks hoef te stellen maar hoe ik in godesnaam die deur los moet maken…... Trouwens ook al eensloperij gevonden waar ze een deur voor me hebben maar moet hem daar wel zelf demonteren…..Heb het hier over een 95-er Furio (drie-deurs uitvoering). Mijn linkerdeur heeft een aardige vouw en is niet apk-goed dussssss…...
Totaal aantal Berichten: 816
- Xsara diffrence 2
hey
ik heb ook eens mijn linker voordeur vervangen van mijn 1e zx (aura 5drs)maar goed echt speciaal gereedschap heb je niet nodig alleen een pendrijver voor de scarnier pennen en een torx setje en dat was bij mij redelijk snel gedaan suc6
met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
Dus met een pendrijver die scharnierpennen eruit tikken…. deurvanger zit met boutjes dus die draai ik er zo uit.
Maar wat is dan dat bobbeltje met rubber dopje wat op elk scharnier zit ? Gat om vet in te spuiten ???
In ieder geval bedankt voor je snelle reactie,ga komende week ff die deur halen.
dat was bij mij niet nodig.
er zitten in aan de schanieren kleine bouten als je deze eruit draait kon ik de deur zo uit z’n schanier tillen makkelijker heb ik het nog nooit meegemaakt.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Ja Stan…..Dat zijn dus die bobbeltjes die ik bedoel.
Thanks
Totaal aantal Berichten: 816
- Xsara diffrence 2
dus is het nog makkelijker
was bij mij ook al weer een paar jaar geleden
waar ik meer ruzie mee had en laatst weer bij mijn zx zijn de opslot/open schuifjes knap werkend weer terug te monteren als je de deur paneel weer wilt terug plaatsen
met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.