Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik sta ook ingeschreven
Al weet ik niet precies wat me te wachten staat, maar we zien het wel.
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik doe ook mee, met de SM
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Arjan Verkade schreef:Ik sta ook ingeschreven
Al weet ik niet precies wat me te wachten staat, maar we zien het wel.
Voor ons is het ook de eerste keer dat we meedoen met een klassieker rally. Maar dat maakt niet uit. Gewoon met een clubje Citrofielen op pad, dat kan alleen maar gezellig worden
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Arjan Verkade schreef:Al weet ik niet precies wat me te wachten staat, maar we zien het wel.
Soep. Veel soep. Daar gaan we voor zorgen.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
En veel sleutelwerk langs de stoeprand. Ik heb er nu al zin in
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 15702
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ik ben vast met de preparatie begonnen…
(Plek gemaakt in de schuur, zodat de auto eindelijk weer binnen kan staan voor wat broodnodige TLC en de lang gewenste open hart operatie)
waterman schreef:En veel sleutelwerk langs de stoeprand. Ik heb er nu al zin in
Het is goed dat je het zegt. Ik zal een stoeprand meenemen
wel een opvouwbare nemen hoor, anders kost het zoveel ruimte
Ik ben trouwens echt verbaast over het feit dat er gewoon maar 1 Xm mee doet.. had er wel meer verwacht eigenlijk…
@Waterman
Ik had jou eerder in de sportklasse verwacht ?
en toen waren er nog 4 plaatsjes vrij… het gaat nu echt hard
Totaal aantal Berichten: 15702
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Misschien dat de meeste mensen bij een oldtimerrallye toch een iets spannender idee hebben dan een 15 jaar oude taxi?
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
gompy58 schreef:
@Waterman
Ik had jou eerder in de sportklasse verwacht ?
Als we met een xm hadden gereden waren we dat zeker gaan doen, want zo’n ding kortrijden is niet erg. Maar met een sm van bijna 40.000 euro hebben we nu als doel om alles heel te houden en er een betrouwbaarheidsrit van te maken. Kortom: uitrijden en heelhouden is het devies.
Hoe heb jij dat trouwens met je leasemaatschappij geregeld en je verzekeraar?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ik heb niks te maken met een leasemaatschappij… Verzekering is ook in orde zeker met de toerklasse waar geen regularity in zit.
Maar goed , ik kreeg de indruk uit eerdere postings dat je dit zo vaak had gedaan, vandaar mijn reactie.
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
gompy58 schreef:Maar goed , ik kreeg de indruk uit eerdere postings dat je dit zo vaak had gedaan, vandaar mijn reactie.
Dat klopt. 4x LCP, de SLS 1x, Horneland 1x, Tour d’europe 1x, nacht van Nederland 1x, Classic ROZ 2x, nog wat losse DHRC ritjes een paar keer en ik zal er best nog wel wat vergeten zijn.
Sportklasse en tourklasse, het besluit om in welke klasse mee te doen heeft vooral te maken met de navigator die je hebt. Ik navigeer niet, ik rijd en zorg voor het sleutelwerk. Als mijn navigator zich fijn voelt bij een tourklasse is dat voor mij beduidend belangrijker dan “the man” te zijn die cout que cout de sportklasse moet rijden.
Vroeger, reden we met een aangepaste DS. Een op rally rijden aangepaste auto. Eerst een Dspecial, later een Ds21 injection met handbak, en daarna een ds23 met 160pk. Dat waren stuk voor stuk auto’s die stuk mochten. Dat is met een SM anders
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Equipe nr.47 present.
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Mooi, dat wordt een aardige club van het forum
waterman schreef:gompy58 schreef:Maar goed , ik kreeg de indruk uit eerdere postings dat je dit zo vaak had gedaan, vandaar mijn reactie.
Dat klopt. 4x LCP, de SLS 1x, Horneland 1x, Tour d’europe 1x, nacht van Nederland 1x, Classic ROZ 2x, nog wat losse DHRC ritjes een paar keer en ik zal er best nog wel wat vergeten zijn.
Sportklasse en tourklasse, het besluit om in welke klasse mee te doen heeft vooral te maken met de navigator die je hebt. Ik navigeer niet, ik rijd en zorg voor het sleutelwerk. Als mijn navigator zich fijn voelt bij een tourklasse is dat voor mij beduidend belangrijker dan “the man” te zijn die cout que cout de sportklasse moet rijden.
Vroeger, reden we met een aangepaste DS. Een op rally rijden aangepaste auto. Eerst een Dspecial, later een Ds21 injection met handbak, en daarna een ds23 met 160pk. Dat waren stuk voor stuk auto’s die stuk mochten. Dat is met een SM anders
mee eens… navigator bepaalt de klasse van inschrijving.
Nummer 49 is bekend.. een Pluriel
Nog 1 plaatsje over