Er is onderaan de deuren roest, maar helemaal niets dramatisch. Aan de buitenkant nog niet zichtbaar.
Als eenmaal beslist is alles in delen te verkopen (wat eigenlijk al zo is), dan kan ik u de deuren aanbieden.
Kaal of met deurpanelen ...

Totaal aantal Berichten: 15709
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Bij de deurpanelen heb ik geen belang Jef.

Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Zit er airco in?
Nee, die zit er niet in .
jef scholliers schreef:Er is onderaan de deuren roest, maar helemaal niets dramatisch. Aan de buitenkant nog niet zichtbaar.
Als eenmaal beslist is alles in delen te verkopen (wat eigenlijk al zo is), dan kan ik u de deuren aanbieden.Kaal of met deurpanelen ...
graddus schreef:Bij de deurpanelen heb ik geen belang Jef.
Roest onderop aan de binnenkant van de deuren, daarin zit het venijn. De felsnaden, daar blijft vocht in staan en dan gaan ze openstaan. Dat was de uitleg van de plaatwerker die mijn SM heeft gedaan. Van de buitenkant niks te zien. Van binnnenuit toch een garantie voor roest op termijn, ook aan de buitenkant. De onderkant van de deur en de felsnaad moet dan opnieuw worden opgebouwd. En dat kost tijd en dus geld. Ik zou even verder zoeken Graddus.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Jef zonde man,maar reparatie is economisch onverantwoordt niet doen dus.Schade is altijd groter dan wat je ziet!!!!
Maar ik heb jouw ook ooit een pb gestuurd maar als je nog niemand hebt voor het interieur pb mij maar.

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Hoe wrang dit is… “De markt” lijkt te vinden dat een redelijke CX berline zo’n 3.500 euro mag kosten, dus met Waterman’s inschatting van 4.500 euro reparatiekosten is de auto als opknapper minus 1.000 euro waard. Als donor is hij meer waard, want we vechten nu al om de onderdelen! En dat doen we, want voor het interieur heb ik ook grote belangstelling. Vingers thuis, Daan!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
RensKorevaar schreef:Vingers thuis, Daan!
Leg uit?

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Dat is snel uitgelegd: we hebben allebei interesse in dezelfde onderdelen. Jef zou een stoomcursus tot veilingmeester kunnen volgen .
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik bezit nog een hoop reserve-onderdelen voor zowel CX als DS. Het is eenvoudiger als u gewoon eens komt kijken !