hallo iedereen mijn naam is william,en rijd in een citroen c2 vtr senseodrive.
heerlijk hoor,moet ik zelf zeggen,hier voor andere merken gereden maar dit is voor mij een nieuwe werld.
wat me opvalt aan deze auto dat het comfort veel beter is dan een japanner,of enig ander merk en ben erg tevreden over de bluetoot carkit{nu nog een tom tom].
gelukkig niet van een oud vrouwtje geweest.
netjes door de dealer onderhouden.
ik voel me net beetje the nightrider met al die lampjes en meters,jammer dat ie zo stil is ha ha.
nee met deze auto ben ik zeer tevreden,even kijken of ie goed door de winter komt.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
knight77 schreef:hallo iedereen mijn naam is william,en rijd in een citroen c2 vtr senseodrive.
Wat een heerlijk aromatisch bakkie, niet?
(het is sensodrive)
Welkom hier William!
Welkom William! De C2 is idd een heerlijk bakkie, alleen de sensodrive was ik zelf niet kapot van. Hou er gewoon va om zelf te schakelen.
Veel pleier met je C2. De mijne is vorige winter iig uitstekend doorgekomen!
beste allemaal,
nu de winter weer aankomt wil ik toch eens kijekn voor winterbanden,de vraag is echter krijgen we sneeuw.
niet dat ik er om sta te springen,maar knappe zwart sier velgen zou niet verkeerd wezen.
het is een dure uitgave merkt ik zelf,paar stoep randen en het is weer zonde geld,terwijl je plastic kan vervangen.
ach en die plens buien heerlijk droog warm en lekker op de automaat,ja ben er van overtuigd dat ik een knappe auto onder me kont heb.
van de wek een paar dingetje vervangen maar louis rijd gelukkig en ik miste hem al,en je krijgt een ageroste leen auto mee.
pooier bak is wat overdreven maar voelde me net een dokter in deze citroen xara break.
Ook zonder sneeuw heb je al profijt van je winterbanden hoor. Ik heb ze gewoon om de stalen 15” liggen die er standaard om zaten. Heb ik ook geen gezeik met pekel e.d.
beste allemaal.
men vroeg of ik een foto wou plaatsen van mijn nieuwe aanwinst en hier is ie dan.
is het geen plaatje.
tja en mijn vriendin is er erg blij mee,de tijd dat deftige dames rijden in citroens is voor bij.
en doed me sterk denk aan de de buurman van flodder,ja das een een multi injecktie wordt bij hoge druk in de cilinders gespoten ha ha ha en de rest buurman wat een gave auto.
fijn weekend en veel citroen mocht u wat kwijt willen of een reatie plaatsen ik hoor het graag.