Nou dat viel mee. De lmm was de boosdoener. Ik heb een andere gemonteerd en nu loopt hij weer als een nieuwe. Deze auto heeft 133.000 kilometer gelopen en dat merk je toch wel. Genieten





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Mooi! Misschien leuk om de oude LMM even te demonteren om te zien wat het euvel is?
Hier een foto van de lmm. Bij een andere turbo die ik heb heeft een monteur de lmm rijker afgesteld om hem beter te laten lopen. Hij had het toen over de schijf die hij verzet had. Kan iemand me aan de hand van de foto uitleggen hoe één en ander in zijn werk gaat?





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Het anders afstellen van de LMM is specialistenwerk. Ik heb de mijne nog niet opengehad, maar je ziet op jouw foto duidelijk een uitgesleten strookje in de weerstandsbaan. Je kunt het sleepcontact iets verbuigen om op een “fris” stukje terecht te komen, daarmee de LMM weer een nieuwe leven gevend. Volgens mij heeft Arjan Verkade hier op het forum dat gedaan, maar kan het bewuste topic nu niet vinden.
Dat is dit topic, en er staan hele mooie linkjes in over de LMM